flodhest Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det er noe spesielt med denne videoen og jeg synes stemninga passer bra til sangen, MEN, skjønner ikke helt greia. Kan dette være et ekte opptak, eller er det hele arrangert? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Denne har eg ikkje sett,låta er jo bra då! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Fryktelig spesiell video. Anbefales å se. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Spesiell, det skal jeg hilse og si at den var. Synes det virker arrangert, men en kan jo ikke være sikker. Edit: Om det er tillatt: Youtube-link Endret 28. juni 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Huff jo, har sett den likevel :!: Får litt sånn R.E.M feeling utover videoen,sært og spesielt. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Enten så er filmen 20år gammel eller så er det planlagt. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hardest_P...oldplay_single) Music video Video clip The music video for "The Hardest Part" was shot on 3 March 2006 in St. Petersburg, Florida at a yacht marina. The video uses a clip from a short-lived 80s program "Attitudes" on the Lifetime network, and has the band digitally inserted. It was directed by Mary Wigmore and featured a cameo from Chris Martin's father, Anthony Martin. It premiered on Wednesday, 22 March at 11:05 p.m. on Channel 4 in the UK. :] Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Bra, Sondre! Da vet vi det og. Herlig video. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Uff, nei. Synes den er skikkelig ekkel. Mann i tanga Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Er ikke derfor den er bra, da. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 fascinerende med en dame i den alderen med slik kropskontroll ...men de antrekkene da?:-/ Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det det var bare helt sprøtt! Gammel bestemor så sprek? Det gåkke ann liksom.. Må jo være redigert.. Lenke til kommentar
safsent Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Videoen er spesiell og annerledes, og selvfølgelig kjempesøt! Liker den godt jeg, selv om jeg ikke er storfan av Coldplays musikk. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Videoen er spesiell og annerledes, og selvfølgelig kjempesøt! Liker den godt jeg, selv om jeg ikke er storfan av Coldplays musikk. 6406346[/snapback] Har helt motsatt oppfatning... Er storfan av Coldplay - videoen er derimot kjempe-ekkel... Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg så den for første gang akkurat nå, og jeg synes den er helt fantastisk. Helt annerledes enn de fleste andre videoer. Den passer godt til sangen og, i alle fall i mitt hode. Tommy Lenke til kommentar
mintman Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det det var bare helt sprøtt! Gammel bestemor så sprek?Det gåkke ann liksom.. Må jo være redigert.. 6405764[/snapback] Hvis du ser nøye etter på videoen så ser du faktisk at det er en drakt hun har på seg som får hun til å se eldre ut, så nei, det er nok ingen gammel dame Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Det det var bare helt sprøtt! Gammel bestemor så sprek?Det gåkke ann liksom.. Må jo være redigert.. 6405764[/snapback] Hvis du ser nøye etter på videoen så ser du faktisk at det er en drakt hun har på seg som får hun til å se eldre ut, så nei, det er nok ingen gammel dame 6449983[/snapback] Hun ser jo YNGRE ut med drakten da. Tenk hvor rynkete hun hadde vært uten. :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå