MrGod Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hei! Har ett MSI KT3 Ultra2-R hovedkort. Hovedkortet klarer ikke å detektere at prosessorviftene går rundt. Jeg har også siste versjon av chipset-driverene og siste BIOS-upgrade. Jeg har en Mist Silent Twin cpu-vifte... Noen som vet hvordan jeg kan få dette til å fungere? Noen som det fungerer hos? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hvor mange rpm min vifte snurrer på er ikke interresant for meg... jeg har rett og slett skrudd det av. Men den fungerer ikke ordentlig hos meg heller, gidder ikke mase med det.. :smile: Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 ingen problem å skru av detect cpu-fan i bios. Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg har disablet det i BIOS.. Men jeg vil ha den siste prikken over i'en :smile: best å kunne monitorere alt, synst jeg... viften kjører på 2850 o/min.. så det skal hovedkortet igrunn klare å detektere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå