Pysj Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Nokia har fått nok av falske Nokia-telefoner, og saksøker nå to kinesiske piratprodusenter. Les mer Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) I asiatiske storbyer er det ikke vanskelig å få kjøpt mobiltelefoner fra for eksempel Samsumg. Skrivefeil. Uansett, er vel noe i den teksten som ikke gir særlig mening? At det ikke er vanskelig å kjøpe Samsung mobiler i Asia kan jeg forstå. Det er veldig lett her hjemme også. Flere tusen butikker å velge mellom... Dere forstår sikkert hva jeg vil frem til. Det er da helt normalt å kunne kjøpe Samsung! Blir som å si "Nokia produserer mobiltelefoner!" Men sliter ikke de falsknerne veldig? Regner med at det kan bli søksmål på mangfoldige millioner. Hadde jeg jobbet i Nokia hadde jeg iallefall ønsket å ruinere de *#¤%"?# forfalsknerene totalt. Og kreve at de aldri kan ha noe med butikker å gjøre igjen. Kjeltringer er noe grusomme greier (sier det mildt). Endret 28. juni 2006 av jornan Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Tror du misforstår litt her, Samsumg er mobiltelefoner produsert for å etterligne Samsung sine produkter og spiller på en navnelikhet som etter min skjønn tilsier at de skulle vært saksøkt! Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Ja, det skal stå Samsumg og ikke Samsung. La til noen ord i setningen slik at det kommer tydeligere fram at dette ikke er en av de produsentene vi vanligvis hører om. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Silje, det var for all del ikke vanskelig å forstå at det skulle spille på et falsk navn som var nesten likt det opprinnelige Samsung. Jeg mener det var "Amycall" jeg også så der borte, i motsetning til det opprinnelige "Anycall" Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 - Vanskelig å stoppe- Det å stoppe piratkopiering tror jeg er veldig vanskelig. Se bare hvilket omfang det er av Rolex-er, falske parfymer og modifiserte Xbokser. Så nei, jeg tror ikke det. Men det er et mål at det holdes under en viss kontroll. Vel... Nå er det vel litt søkt å kalle modifiserte Xboxer for piratkopier da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg