Gå til innhold

CMStacker ---> Barskap

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har som overskriften indikerer et CMStacker som ikke lenger er brukanes som PC-Kabinett. MEN det ville blitt et tøft barskap, tror dere ikke?

Plass til shot-glass i PSU-ramma øverst, vekk med alle griller, hull, 5.25" og 3.5" brønner og erstatt med Plexi, inn med lys og speil og Voilá! Et rått barskap har sett dagens lys!

Tips og idéer mottas med takk!!

Mvh,

Han Derre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har som overskriften indikerer et CMStacker som ikke lenger er brukanes som PC-Kabinett. MEN det ville blitt et tøft barskap, tror dere ikke?

Plass til shot-glass i PSU-ramma øverst, vekk med alle griller, hull, 5.25" og 3.5" brønner og erstatt med Plexi, inn med lys og speil og Voilá! Et rått barskap har sett dagens lys!

Tips og idéer mottas med takk!!

Mvh,

Han Derre

6399298[/snapback]

Får ikke plass til det jeg har i mitt ikea barskap inni der :roll: Jeg reiser MYE, og ikea skapet buuuler allerede på midten.. hehe

Skulle ønske at jeg hadde tid til å drekke litt innimellom :hmm:

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
kan sikkertbli bra det. har ingen gode forslag men hva med "skuffer" som kommer ut av fronten hvor drikevarene står på rekke og rad... er ikke spesielt god til å forklare.

6401192[/snapback]

Hei!

Joda, jeg skjønte den jeg. Jeg har tenkt tanken på å bruke CD-ROM'er som bygges helt om med høyere vegger på selve mateskuffen og gir deg f.eks 4 shotglass i en holder, mens en annen gir deg en øljekk, en tredje en vinopptrekker osv. skuffene må jo seff. forsterkes og drevene bygges om. Det ligger foreløpig et stykke unna i tid. Aller først må jeg bestemme meg for innredningen og om jeg i hele tatt skal beholde festene til brønnene eller fjerne de helt. Da vil jeg i tilfelle ha en dør på siden og innrede med speilglass i bunnen/bak og bruke plexi-hyller i 10mm tykkelse som lyses opp "innvendig" med 5mm led's som festes inni selve glasset fra kortsiden om du skjønner.

Jeg har en tråd gående på bit.tech.net også så foreløpig er det bare brainstorming som gjelder.

Mvh,

Han Derre

Lenke til kommentar
blir tøft med øljekk i cd rom skuffen da.  trykke på en knapp som kommer den ut. men må vel muligens forsterke skuffen litt da tror jeg :p

6410907[/snapback]

Øljekken er det vel ikke så farlig med, det er verre med den idéen jeg har om 4 shotglass som kommer ut stående i glassholder av Teak. :fun:

Det blir litt mere heavy tenker jeg. Men det må da kunne gå an å lage/bygge om drev så de tåler mere vekt vel?

Mvh,

Han Derre

Endret av Han Derre
Lenke til kommentar

4 shot glass veier jo ikke all verden da. teak er heller ikke det tyngste man finner. skulle vel tåle det tror jeg. kan veø prøve deg fram.

men hva med en tappekran forran eller på siden :p.... hadde jo vært tøfft både med og uten alkohol det :p. men da blir det vel hvor man skal ha tanken som er problemet :p... men men bare kommer med ville ideer. har tenkt på å bygge et bare skap eller lignende av pc selv i mange år nå (selv om jeg er 16 hehe)

hva med noen bilder/tegninger av planen hvis du har kommet så langt. sett "(bilde update)" i tittelen så kommer det sikkert fler folk

Lenke til kommentar

Hei igjen!

Bildeoppdatering kommer sikkert etterhvert. Jeg må bare få se og bli ferdig med moddinga av Lian-Li'en først. Jeg har allerede lakka det matt, svart inni og er i gang med forberedelser til kutting av sidepanel og topp.

Kommer plutselig tilbake!

Mvh,

Han Derre

Lenke til kommentar
skal du ha den stående et sted eller må det være mulig å flytte det?

6439816[/snapback]

Hei!

Det skal være mulig å flytte på det, derfor vil jeg ha hjulene på kabinettet samt en enkel liten dritt av en PSU til belysning dersom jeg kun velger barskap uten kjøling. Hvordan det? Har du noen idéer?

Mvh,

Han Derre

Lenke til kommentar

tenkte på en ølkran og kanskje kraner til andre drikke varer men da må du ha tanker og det får du vel ikke plass til inne i det kabinettet. :p hehe.

bestilte et stacker kabinett for 30min siden elns jeg også... blir digg å få skikelig plass ass... har 4*5,25" brønner nå og det er ALT for lite...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...