miss ellie Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Har litt lyst å kjøpe med en ny mobiltelefon. Har i dag w800i med 1Gb kort. Saken er at jeg synes w800 har en ganske dårlig kalenderfunksjon. Den synkroniserer greit, men er litt for simpel på telefonen. Trenger noen anbefalinger på mobil med god kalenderfunksjon, som synkroniserer bra, men som ikke krever at du har en pda'liknende sak... Tok en titt på kalenderen på 6280. Synes den virket mye bedre. Noen innvendinger? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hva med N80? Kalenderen der fungerer utmerket og synkroniserer med Outlook som bare det Lenke til kommentar
miss ellie Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Hva med N80? Kalenderen der fungerer utmerket og synkroniserer med Outlook som bare det 6400872[/snapback] Synes ikke den er så lekker å se på... Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ikke det? Syns den er rålekker jeg! Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ikke det? Syns den er rålekker jeg! 6448459[/snapback] Hvilket theme er dette ? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Min egen Den heter Pearl Black Har ikke lagt den ut på nettet enda, men du kan laste ned WIP versjonen her. Den er ikke helt ferdig, men det er ikke langt igjen nå! Bilder: 1, 2, 3, 4 Ser spesielt bra ut på sort N80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå