tom waits for alice Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette trur jeg blir bra! Gar det ann att designene blir postet i forstepost? 6416289[/snapback] Står klart og tydelig at forslag sendes på mail til Ueland. 6416861[/snapback] Ja, men allikevel kunne de jo bli postet, av Ueland, enten det er i førsteposten eller et annet sted... Geir Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Når er siste frist for å sende inn forslag? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Er det mulig å få tak i t-skjorta uten å være med på lanet? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Er det mulig å få tak i HW.no og HW-Lan logoene i vektor format? Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Skulle gjerne ha hatt den jeg også... ellerså blir det ikke noe fint med en alt for liten logo som skaleres.... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg tar sjansen på å bumpe mitt spørsmål, siden jeg ikke har fått noe svar. Dumt å bruke tid på et design som det viser seg at ikke kan brukes... Geir Det står "Fri bruk av farger". Betyr det at man kan ha en annen grunnfarge enn hvit på selve T-skjorten? For eksempel en sort T-skjorte med lys blå skrift? Og at man kan bruke bilder i designet? Det blir i så fall en påkostet trøye... Og i så fall, hva med ettertrykk av navn? Kan/skal det skje i og på farger, eller må vi ha et lyst felt å legge navnet i hvis ikke hele skjorten er lys? (Vil det være utstyr som kan skrive navnet med f. eks. hvitt trykk på en mørk skjorte, eller går ikke det?) Geir 6413433[/snapback] Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Regner med at bilder, annet enn logoen er utelukket, men dette med annen grunnfarge er absolutt noe vi må ha svar på. Synes det var ganske mye som skulle inn på en skjorte, kan bli vanskelig å lage en virkelig god skjorte. Men så har vi jo mange flinke her også da. Og siden jeg ikke er noen grafikk-freak, så deler jeg heller litt tankearbeid her enn å prøve meg. Forslag1, fokus på HW-LAN: Front: HW-lan logo med rektangel rundt, nick over logoen, og slagordet under: "Dont be a rectangular thing" Bak: Listen over søstersider. Ermer: hw.no logo EDIT: grå-blå-hvitt som fargevalg, i samsvar med øvrig design. Og dersom noen føler for å lage forslag av det jeg nå kom med, og mot all formodning skulle vinne, så vennligst akkrediter. EDIT2: bak-foran kan kanskje byttes om når jeg tenker litt. Endret 7. juli 2006 av NorthWave Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 For de fleste har "Oppgaveteksten" vært grei nok, konkurransen er uansett unnagjort nå og en vinner er kåret og vil motta en e-post fra undertegnede i morgen formiddag. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Kan vinner-designet postes her, eller får vi ikke sett det før lanet? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Men var det mulig å få t-skjorta uten å være med på lanet? EDIT: Keep it a sercret, Ueland! ( tenker på posten ovenfor ) Endret 19. juli 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
CWH Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Ja t-skjorten vil være tilgjengelig for kjøp utenom LANet også. Nå må det sies at vinneren av konkurransen desverre vil bli skuffet når han ser den ferdige t-skjorten.....for det er ikke den han designet. Pga deadlines og ikke avklarte opphavsrettigheter feiget jeg ut og valgte å gå med en safe og kjedelig design... Dette ble gjort for å ikke å risikere å sitte med t-skjorter for godt over 100 000 kroner og ikke lov til å selge dem. Det har blitt trykket opp 2000 t-skjorter forekøpig. Dersom de skulle få ben å gå på kan vi kanskje trykke opp flere. 500 er disponert i bilettpremier, dvs 1 500 i salg til 150 kroner inklusive frakt. I motsetning til den forrige HW LAN t-skjorten er det lagt en fortjeneste på HW LAN t-skjorten. Denne bidrar til premiekassen på HW LAN. Bilder av prøvene: Endret 11. august 2006 av CWH Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Linkene funker ikkje.... (er det bare meg ?) Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Enkel og grei skjorte det CWH! Jeg skal utvilsomt ha meg en slik en Håper at det er litt tight fit da, men det kan jeg vel bare drømme om Skal jo litt til for at det er tettsittende på meg også, kanskje. Blir den tilgjengelig i Small ? Lenke til kommentar
CWH Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hehe small er en av størrelsene ja Dersom det blir rift kan det være jeg kaster på en ekstra bestilling hvor jeg da kan være litt rausere med "mellom-størrelsene". Prøver å rekruttere en som kan håndtere salget for meg.... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hvor blir den lagt ut for salg for de som ikke skal på lanet da? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 er det sånn at en kan få kjøpt den på hw-lan ? mvh anki Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Huff.. ikke akkurat noe eye candy. Hvordan så vinner bidraget ut da? Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) hehe jeg sente inn noe ganske likt jeg så det er bra folk tenker samma tanke Endret 18. august 2006 av Tdnoz Lenke til kommentar
CWH Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg skal finne frem vinnerbidraget og vise det her på mandag. ..Noen inne på kontoret kan GJERNE hjelpe meg å huske det *hint, hint*. Det var et kult bilde av et litt sånn old-model-american-poster-design. Jækla tøfft, men det vi IKKE tenkte på var at vår vinner kanskje skulle på ferie...så jeg vet faktisk ikke i dag om designet var eget eller hvor elementer var lånt annetsteds. ...og som arrangør av HW LAN tenkte jeg å ikke gi Håvard en overraskelses copyright-rettsak i fanget... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg