Ivan Drago Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Ønsker en bærbar spiller i samme kategori som jvc boomblaster, dvs en spiller jeg enkelt kan flytte rundt, arbeid, festivaler osv. Hvorfor selges så mange fortsatt med kassettspiller?? Må ha: MP3 støtte AUX inngang Radio brukbar lyd og kvalitet (gjerne litt trøkk!) Setter stor pris på: USB/minnekort (minst mulig mekanikk og ødelagte CDer...) DAB Endret 2. juli 2006 av Ivan Drago Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Siden du har kassettspiller så har du også en inngang på baksiden. Hva med å pluggen en MP3-spiller inn der og lime/tape den fast til kassen? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 husker ikke hvilken produsent det er men elkjøp og expert selger det i hvertfall. Er en sub med høyttalere osv som er bygget for utebruk. Husker jeg ikke feil så brukte den trådløse mottaker til å ta i mot lyd. f. eks fra mp3 spiller Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Fant Grundig PSW 5000 trådløs høyttaler Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 tviler på at det var helt det han så etter dette er en boomblaser http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305710&cks=PRL Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 jeg vet hva en boomblaster er.. hehe. brodern har hatt den største versjonen lenge. er bare det at det er det nærmeste jeg fant. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 http://www.expert.no/produkter.asp?sku=602...nje=0&kamp_id=0 Radio/CD spiller med USB og kortleser i front, digital tuning og AUX Inngang. Bass booster kontroll, klokke med timerfunksjon og fjernkontroll. Regner med at denne støtter MP3? Virker jo grei med tanke på kortleser og USB, men er vel neppe samme trykket som i JVC boomblaster. Finnes det noe tilsvarende med DAB radio? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 hmmm. den vil nok ikke yte like mye som en boomblaster men. Det er jo mulig å koble til en mp3 spiller på boomblasteren også. slik som det er nevnt over Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 var innom expert og så litt på den akai spilleren, fant ingenting om mp3 (rart siden det er USB og SD kort) Byggekvaliteten virka også dårlig. Spørs om jeg får kjøpe en vanlig boomblaster, mener at elkjøp har en MP3 utgave til 1995 kr. Noen andre alternativer? Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 er det ikke mulig å hoppe mellom mapper på mp3 cdene som avspilles i boomblaster? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå