Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problemer med skjermkort (tror jeg)

Anbefalte innlegg

skjermen min viser nesten bare svart, all tekst er borte, men man kan se ikoner. Mappene er også helt svarte, og startmenyen også.

se bilde her:

http://www.nesoddenmk.org/elev/gk/erik/skjerm.jpg

den hvite firkanten er paint, og over til høyre er Min Datamaskin

et par timer før det skjedde brukte jeg RegSupreme til å fjerne ugyldige registeroppføringer, og da det skjedde endra jeg oppløsning på den ene skjermen (har 2 kobla til). Har prøvd å restarte og starte i sikkerhetsmodus, men det er like ille.

Jeg har heller ikke hatt internett fra ca. 3 timer før det skjedde, men det var routeren ikke pcen, så det er nok ikke virus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skjermen min viser nesten bare svart, all tekst er borte,  men man kan se ikoner. Mappene er også helt svarte, og startmenyen også.

se bilde her:

http://www.nesoddenmk.org/elev/gk/erik/skjerm.jpg

den hvite firkanten er paint, og over til høyre er Min Datamaskin

et par timer før det skjedde brukte jeg RegSupreme til å fjerne ugyldige registeroppføringer, og da det skjedde endra jeg oppløsning på den ene skjermen (har 2 kobla til). Har prøvd å restarte og starte i sikkerhetsmodus, men det er like ille.

Jeg har heller ikke hatt internett fra ca. 3 timer før det skjedde, men det var routeren ikke pcen, så det er nok ikke virus.

6399146[/snapback]

Det skjermbildet så nesten litt komisk ut :p men anyway... Hvis du ikke har NOEN andre problemer med maskina vil jeg anta at det er softwaremessig og enten skjerm eller skjermkortrelatert. Prøv å laste ned den nyeste programvaren til skjermkortprodusenten og det samme med skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...