Bautastein Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) har tilfeldigvis vært på samme stedet med tilsvarende utgangspunkt -de tar nesten ikke visa-kort noen steder, ta med en del starteuro, ellers er det minibanker der -kondomer (ta med fra Norge for sikkerhets skyld), pass, hawaii-shorts, musikk trenger jeg ikke nevne en gang -bruk hotellsafen flittig, ikke la dyre ting ligge på rommet -forbered deg til å møte masse skandinaviere, med "guld i USA" og "alt for norge" som musikk på vorsesteder -det er ikke dumt å flytte vorspielet til et utested "tidlig" da bordene fort blir tatt, drinkene er ekstremt billige (men også utvannet mange steder) Endret 28. juni 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 om man skal ha med bærbar og mobil MÅ man ha reiseforsikring i orden.. og ta backup av ting før du stikker.. samt ikke la veldig private ting ligge på pcen.. mao, fort gjort at det blir stjålet. 6399391[/snapback] Så reiseforsikring gir meg ny N70 om den forsvinner? Eventuelt bærbar? 6399479[/snapback] Det må du undersøke der du har din forsikring ;P Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Pass og American Express. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Lag t-skjorter. ;)For guttegjengen liksom. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Er jo ikke et rølpete utdrikkningslag heller da... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) neinei, men folk fra skandinavia i syden er som et hvilket som helst 1 uke langt utdrikknignslag uansett da Endret 28. juni 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 neinei, men folk fra skandinavia i syden er som et hvilket som helst 1 uke langt utdrikknignslag uansett da 6400396[/snapback] Kanskje dere søringer, men vi fra Nord-Norge er sånn hele året uansett hvor vi er! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 har hørt om dette om nordlenninger jeg: Samtale mellom to nordlenninger - nei, vi skulle vært i Oslo! - Å? kofør det? - Der e det gratis sprit og så mye sex du bare ønsker - nææææ? Kem har du hørt det av? - Søstra mi Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hehe, that is the spirit /Cyrus Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hvor mye kommer den turen på? Per person, inkludert lommepenger? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Pass på pengene dine. Var der forrige uke, "mista" vel ~2000kr til sammen der. Forbanna sigøynere. Ellers bør dere alltid avtale pris før dere tar taxi, mange skanky taxisjåfører der som plutselig krever firedobbel pris etc. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Ellers bør dere alltid avtale pris før dere tar taxi, mange skanky taxisjåfører der som plutselig krever firedobbel pris etc. 6412034[/snapback] Dette glemte jeg! Veldig viktig! Betalte saftige penger for en 50 meter taxitur da jeg var der! Jeg ga meg da han begynte å bli faretruende hissig. Endret 30. juni 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Trådstarter har fått seg en våt tur, ser det ut som. VASSER I VANN: Det er minimun 10-15 centimeter vann over alt på populære Sunny Beach i Bulgaria, forteller ferierende nordmenn. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121772 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Utrykket Fuktig tur kommer til sin rette. fordelene med at det er så mye regn der er at du ikke sovner i rennesteinen, men faktisk klarer å komme deg hjem Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 det er sikkert like mye sprit og fulle damer der utanset Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Men uansett hvor full du er vokner du fort når du treffer 15 cm med vann for å legge deg ned .) Men nå er grøftefyll stort sett et fenomen som forkommer på Løkken i danmark Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Ser ut som det er litt igjen før Bulgaria får samme status som mer tradisjonelle syden-reisemål. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=122112 Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Skal til Golden Sands i ettermiddag og jeg har ikke med meg så mange dyre ting som jeg er redd for å miste. Man tar ikke med seg de dyreste klærne og eiendelene man har. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Skal til Golden Sands i ettermiddag og jeg har ikke med meg så mange dyre ting som jeg er redd for å miste. Man tar ikke med seg de dyreste klærne og eiendelene man har. 6443812[/snapback] Pass på at du ikke tar en golden shower da. Vet det forkommer en del på golden sands Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå