Mortis747 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg har et problem jeg skal reise på ferie som de aller fleste andre, og jeg har tenkt og kjøpe et spill og ha med er det noen som har noen forslag til noen spill som har god spillbarhet. Har Mario kart ds, Super Mario 64 og Nintendogs. Takk til dere som gir meg forslag!! Lenke til kommentar
snarius Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Shogun Warrior - The Lost Army New Super Mario Bros. Endret 28. juni 2006 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
RevX Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Castlevania: Dawn of Sorrow er et godt valg mener jeg. Lang holdbarhet og mange sjeler å samle på som i seg selv er et veldig underholdene tidsfordriv. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Wario Ware.......Varer i flere uker:) Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Phoenix Wright, knakende godt spill som også varer en god stund. I tillegg kan det plukkes frem/legges bort akkurat når du vil, og det burde egne seg godt for spilling i baksetet etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå