Vaffel89 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 har å alltid sagt henning, men visst at det er hennig Er egentli litt vanskelig å si hennig Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 What?! Heter det Hennig? Balansen i livet mitt er ødelagt! Jeg er ikke altvitende mer! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Olsen er etternavnet 6398967[/snapback] Nei, begge deler er etternavnet. Grunnleggeren het Sven Hennig-Olsen. 6399002[/snapback] dansk dude ? 6400404[/snapback] Mulig at foreldrene hans var dansk, men han bodde iallefall i Kristiansand. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det er lenge siden jeg fant det ut, men det kom som et sjokk den gang ja. Sier vel egentlig fortsatt Henning-Olsen, selv om jeg vet den n'en ikke skal være der. Lenke til kommentar
safsent Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Visste faktisk at det het Hennig. Men det viktigste er jo at de lager den beste isen! Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Var klar over Hennig navnet men det store spørsmålet er vel :Hvor i %&%¤ blir det av Columbi-Egg isen?? Denne skulle jo komme i mai! http://www.hennig-olsen.no/artikkelliste.aspx?m=95&amid=1344 6399121[/snapback] Columbi-Egg ble ført av bare Esso, mulig derfor at du ikke fant den. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg har visst det i flere år, men når jeg var liten var det Henning Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Henning, det er bare trykkfeil på alle deres produkter. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Dette er en topic uten mening, men det MÅ da være fler enn meg som alltid har trodd at det har heti HENNING olsen is? Det heter faktisk hennig olsen. Kanskje ikke verdens nyttigste lærdom.. men litt morsomt å kunne ta folk på kornet når de sier feil da.. Vel, det var alt jeg hadde å si.. Legger med logo: 6398860[/snapback] Jeg ble oppmerksom på det for 2 år siden eller noe =) Fikk sjokk faktisk =P Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 :O Du kunne ha sagt ifra litt tidligere da :< Har altid trodd det var Henning =( Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har aldri lagt merke til HENNIG, trodde det var HENNIG. *skuffa* Er etternavnet svensk eller noe? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har alltid visst at det er Hennig. Pappa jeg har lært det av. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 500 spenn på at de skulle skrive henning men glemte en bokstav! å det ble for dyrt å endre det hele! haha i mitt hodet vil det alltid være henning Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Dette er en topic uten mening, men det MÅ da være fler enn meg som alltid har trodd at det har heti HENNING olsen is? Det heter faktisk hennig olsen. Kanskje ikke verdens nyttigste lærdom.. men litt morsomt å kunne ta folk på kornet når de sier feil da.. Vel, det var alt jeg hadde å si.. Legger med logo: 6398860[/snapback] Gikk opp for meg i sommer.. Sykt at det tok så lang tid før jeg så det! Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Dette er en topic uten mening, men det MÅ da være fler enn meg som alltid har trodd at det har heti HENNING olsen is? Det heter faktisk hennig olsen. Kanskje ikke verdens nyttigste lærdom.. men litt morsomt å kunne ta folk på kornet når de sier feil da.. Vel, det var alt jeg hadde å si.. Legger med logo: 6398860[/snapback] Fy faen, dette er det dummeste jeg har hørt på lenge! Har virkelig så mange av dere ikke fått med dere at han heter Hennig og ikke Hennig! Narr meg ikke til å le. Sjokkert. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jeg visste faktisk at det het Hennig Olsen, men jeg sier alikevell Henning Olsen. Gammel vane er vond å vende. 6399005[/snapback] QFT! O.o Klarer ikke så si Hennig Olsen, sier Henning. Endret 7. mars 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jeg har altid hvert klart over at det er Hennig, og ikke Henning, faktisk EDIT: Is er jo godt... Endret 7. mars 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Ash3s Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Det heter hennig olsen,alle burde vite det. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg ble eid. trodde det sto Henning i topic å jeg De burde jo bytte navnet til det alle tror de heter... Henning Olsen is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå