Alxg Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Hallo alle sammen. I de siste dagene har jeg lært meg noe CSS, og laget denne siden her Det skal være en gamer side .(den ser jo ikke ut som en...) Men hva syntes dere jeg skal gjøre videre? Tar i mot alle tips. Endret 29. juni 2006 av Alxg Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Linken fungerer ikke her 6398796[/snapback] ARRGH! home serveren kresjet igjen.... Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ja du får det du betaler for, for å si det sånn Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Nå har jeg lakt den ut på en ny server.... Linken er fikset Lenke til kommentar
skromt Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 vil si den er akkurat passe, ergo ikke gjør mer på hovedsiden. mulig du kan ha et cs bilde under linkene dine, eller i høyre hjørnet i main Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 vil si den er akkurat passe, ergo ikke gjør mer på hovedsiden. mulig du kan ha et cs bilde under linkene dine, eller i høyre hjørnet i main 6404425[/snapback] ok , takk for tips, og i gjerne mot flere Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei, Jeg synes det så bra ut. Jeg reagerte derimot på hovedmenyen på forsiden (venstre side) og synes den ble litt i minste laget, dvs. skriften ble for liten. Det er jo masse ledig plass. Generelt er det vel noe med at man ikke skal bruke for mange ulike skriftstørrelser. Stå på! muthe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå