PT Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Min 1.5år gamle 4G iPod har begynt å oppføre seg en tanke merkelig i det siste. Den henger seg opp i korte perioder, gjerne i begynnelsen av en sang, og hopper ofte over resten av sangen før den funker normalt igjen. Nylig har dette skjedd veldig ofte. Jeg får heller ikke koblet den til PCen. iTunes henger, og Explorer gjør det samme om jeg prøver å lese iPod-disken i der. iPod updater henger seg også. Virker som det er en haug av korrupt data på disken, men det er jo også en smule merkelig at iPoden kan lese noen sanger (ca halvparten, virker som det er sangene som er spillt mest som er korrupte), mens PCen ikke får lest noe som helst. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
ådne Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hm... har akkurat dette er problemet med min iPod, var inne på apple butikken for få hjelp, men de ville ikke siden garantien hadde gått ut Skal snart på en to ukers ferie til Hellas så det hadde vært fint om noen kunne hjelpe Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Det kan vel også nevnes at min kjære pode er kjøpt i USA, og at garantitiden da har gått ut. Har utrolig lite lyst å kjøpe meg ny iPod før neste generasjon kommer, så tips til hvordan jeg kan få dette til å funke hadde vært fint. Lenke til kommentar
ådne Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Sårri for masingen, men det haster litt Ingen som har peiling på hva feilen kan være? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 er det bare meg eller blir altid en ipod ødelagt? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 er det bare meg eller blir altid en ipod ødelagt? 6412744[/snapback] 4. Generasjon er hvertfall det dårligste jeg har vært borti. Jeg har hatt 4 stykker som har ødelagt seg selv. Blitt for varme, ødelagt harddisk, hodetelefonkontakten. Nå er det nok og jeg har krevd penger tilbake. Spørs om de gidder å lese gjennom mailen engang. For det står product replacement shipped. Blir frustrert Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Sikkert noen som vil finne dette nyttig, så det blir en liten bump her. Fikk akkurat løst problemet. Bootet Windows inn i sikkerhetsmodus med bare kommandolinjen (reboot, trykk F8 når Windows-flagget vises) og brukte "format: [iPodens stasjonsbokstav]"-kommandoen, koblet til PC, brukte iPod Updater for nyeste firmware og åpnet iTunes. Funker digg hittil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå