IceXCool Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 http://home.no.net/zeix/ Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hvordan klarte du å få tonene slik? Da mener jeg hvordan du fikk dem i den størrelsen mens kvalitet beholdes? Brukte du et program for å få dem slik? Hvordan klarte du dette? Utrolig...JUBEL Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 Hehehe ja det var det da...Får vel si det sånn at det var en "<finger>" med i spillet. Jeg bare mekka siten og uploada...og trust me...det kommer mere :smile: Genialt enkelt, ganske enkelt genialt Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Men var det et program du brukte? Isåfall...kan jeg få dette programmet? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 Har ikke lagd dem, det er bare filer jeg har skaffet. Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hvor fikk du dem ifra da? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 Er mange gratis her og der...er bare å samle. du kan jo også se på "bokmerket" du får når du har mottatt en "kjøpe lyd" så... Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg bestillte en gang et bokmerke fra Eurobate...jeg fikk aldri det bokmerket. Fikk bare en melding om at jeg vill motta et bokmerke snart...har gått 3 mnd nå..jeg venter fremdeles..men jeg skjønner ikke hvordan du klarer å lagre dem i så liten størrelse... kan du ikke fortelle meg hvor du fant dem? :smile: Lenke til kommentar
y_not Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-15 15:24, skrev Bacon_Boy:Jeg bestillte en gang et bokmerke fra Eurobate...jeg fikk aldri det bokmerket. Fikk bare en melding om at jeg vill motta et bokmerke snart...har gått 3 mnd nå..jeg venter fremdeles..men jeg skjønner ikke hvordan du klarer å lagre dem i så liten størrelse... kan du ikke fortelle meg hvor du fant dem? :smile: mother.netcom.no sjekk der. Lenke til kommentar
eught Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Da var jeg ferdig med å lage en WAP-side for disse tonene (håper det er greit for deg IceXCool). URL'en er ##Link slettet## Tonene er sortert alfabetisk. Hvis det er noen døde linker, send meg en mail. Og IceXCool, det hadde vært fint om du kunne sendt med en mail når du la til nye toner så kan jeg legge dem inn på WAP-siden og. PS! Jeg garanterer ikke at siden funker for alle, men den funker for meg. Jeg har Nokia 3510, NetCom kontant og bruker GSM-Data som databærer. Det funker. Håper siden er til nytte for folk da. _________________ Hva skulle man gjort om man aldri kverulerte? Specs: Asus P4B266-E, Intel P4 NW 1600@2133 mhz, 256 mb TwinMos DDR-ram, Western digital caviar 80GB 7200 RPM, Chieftech Dragon Big Tower Sølv,Hercules FDX8500LE [ Denne Melding var redigert av: desertglow på 2002-10-22 15:32 ] Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Nice, I'll do [ Denne Melding var redigert av: IceXCool på 2002-10-17 20:58 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå