radivx Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei, Har et småproblem med min XPS M1210 (den lager et ganske irriterende metallpling en gang i blant). Dere folk som har XPS maskiner? Skal det være så forbasket vanskelig å få snakke med norske kundeservicerepresentanter? Jeg har blitt pelmet frem og tilbake litt nå Salgsrepresentanten min, gir meg nummeret til Support, Disse vil ikke ha meg, gir meg nummeret til XPS Support, XPS Support er i Cherrywood Irland. Lenke til kommentar
linky Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Du må snakke med XPS support i Irland. Dette er en av fordelene med å kjøpe en XPS maskin - dedikert support og hurtig oppfølging. Ulempen er selvfølgelig at du må beherske engelsk bra.. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hva med telefonregninga? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Du ringer et norsk 815 3x xxx nummer. Tror (håper Dell tar seg av Norge->Irland regningen. Mitt aller største problem er vel at jeg er av typen som unngår å snakke engelsk om jeg kan Endret 28. juni 2006 av vidiware Lenke til kommentar
radivx Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Da var det gjort, to telefonsamtaler og litt fikling og folkene prøver å sende meg ny harddisk (takket være Irland ikke Norge). For dere andre laptop eiere, er det noen som har peiling på denne lyden?: http://www.vidiware.com/dell/noise.wav http://www.vidiware.com/dell/noise2.wav Endret 29. juni 2006 av vidiware Lenke til kommentar
Chubbyoslo Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Du ringer et norsk 815 3x xxx nummer. Tror (håper Dell tar seg av Norge->Irland regningen. Mitt aller største problem er vel at jeg er av typen som unngår å snakke engelsk om jeg kan 6400336[/snapback] Den irske dialekta er ikke akkurat den enkleste å forstå eller Lenke til kommentar
radivx Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Det går faktisk nesten greit, men det er litt lettere å preike med nordmenn. De vet f.eks. hva kjøpsloven er og sånn. Men alt i alt er jeg veldig fornøyd med progressjonen så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå