Kamikazesmurf Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Heisann! Som jeg prøvde å forklare i tittelen trenger jeg et kontantkort-abo som skal brukes til datatrafikk. Jeg har en HP iPAQ hw6515 som jeg bruker noextras kontantkort i til vanlig. Ulempen er at noextras har grisedyre wap-priser og ikke mulighet for edge heller. Er det noen som har tips til hvilken operatør som kan tilby billigst datatrafikk og aller helst mulighet for edge også. Siden dette kommer til å bli brukt bare av og til vil jeg ha kontantkort... Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Drister meg til å bumpe denne... Er det noen som kan de reglene til telenor og netcom om en maxgrense du betaler pr. dag for datatrafikk? Lenke til kommentar
-M- Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Telenor: 50 kr/dagen Netcom: 25 kr/dagen med DataMania (ikke kontantkort) Konklusjon: Kort&Kontant til Telenor ser ut som et greit alternativ. Endret 30. juni 2006 av -M- Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Telenor: 50 kr/dagenNetcom: 25 kr/dagen med DataMania (ikke kontantkort) Konklusjon: Kort&Kontant til Telenor ser ut som et greit alternativ. 6411703[/snapback] Er det maks 50 kr. pr. dag også på Kort & Kontant? Og gjelder det med 3G-surfing også? Lenke til kommentar
-M- Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Ja, det gjelder all databruk for privatkunder. Om du nøyer deg med WAP-surfing, er maksprisen 10 kr/dagen. Les mer: Tjenestepriser: GPRS, EDGE og UMTS Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Når du kjøper Kort&Kontant får du fri bruk av WAP, MMS, og Mobil-TV (NRK og TV2) den første måneden. Fungerer mobil-tv på Sony Ericsson K800i? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Har bedrifts abonement men bruker faktisk ringkontant når jeg skal surfe på EDGE. Kan bekreft at maks pris er på 50kr i døgnet ved bruk at EDGE/3G. Bedrifts abonement har en latterlig maks pris på 1100,- i måneden. Hvis du ikke bruker det fast, dvs så lite at det ikke lønner seg med Fast Pris data er Ring Kontant løsningen. Edit: Dette er altså Telenor Endret 2. juli 2006 av phoen|x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå