eplemann Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei! Hvis jeg setter inn headsetet foran i dataen samtidig som anlegget er på så kommer lyden begge steder... Men det er jo ikke meningen, den foran på dataen skal jo overstyre den bak slik at det bare kommer i headsetet? Noen vet hva som er koblet feil? eller er det noe inne i windows? PS! bruker lydkortet som er integrert i mitt ASRock 939Dual-SATA2 Takker hvis noen vet Lenke til kommentar
TriGem Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 du kan bruke en sånn: Mini-jack splitter Lenke til kommentar
eplemann Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 hæ? problemet er jo at det kommer lyd begge steder.... det er jo ikke sånn det skal være..... Lenke til kommentar
TriGem Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Oooops, kanskje lese litt nøyere. Vel, det kan du da bare styre i lydkontroll panlet vil jeg tro, det kan ihvertfall jeg. Lagt inn riktige drivere da? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hvis jeg ikke husker helt feil så er det vel en jumper som du stiller slik at lyden i høytalene slutter når du setter i headsetet. Lenke til kommentar
TriGem Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Koble fra høyttalerene 6414440[/snapback] Eller enda enklere, bare skru av høyttalerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå