Gå til innhold

komplett er jævla drittsekker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje du monterte den ok, men at vifta/ribba vibrerte så kjerna ble mos av den grunn?

Har inntrykk av at noen på komplett er greie folk, mens andre er noen *****.

Ring og prøv å få snakket med noen som virker greie og fornuftige. Kommer du til en sur stemme med negative holdninger så kan du prøve igjen senere..

mvh

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler deg å reise dit. (Kommer som sagt ann på hvor du bor i dette vidstrakte land:p). Jeg hadde 2 ødelagte xp cpu'er. Orka ikke amd mer og spurte om å få bytte til p4. Det var ikke.no problem, selv om angrefristen var over. er som de sier her, at det kanskje er noen av de som er skikkelig service mennesker, mens andre ikke er villige til å strekke seg en cm. Personlig så liker jeg å se selgeren/supportmann/returmann.

Har ikke annet enn positive ting å si om komplett egentlig(jeg har vært heldig), utenom at det tar forbanna lang tid å få ting tilbake:D. Betaler jeg heller hastegebyr og får delene testa med engang.

Lenke til kommentar

jeg synes at komplett altidd har holdt det de har sagt. det med og få varene og sånt.. det som er dårlig er at jeg også måtte vente nesten en måned før dem gav meg en svar.. jeg spurte dem om cpu-en er skadet eller ødelagt det vil de heller ikke si?

Lenke til kommentar

Hastegebyr er 200kr. hehe. det vil si at du betaler det for at de skal sjekke varen din med engang. De liker det ikke, men de gjør det for det. så i prinsippet så bare putter de alt til side og prøver å finne ut hva som er galt med din del. Jeg har gjort det et par ganger, tar en time. så kommer du tilbake, og de sier hva som er galt, er man litt frekk så får man ny del, er man typisk en som gir seg, så glem det. det utnytter de selvfølgelig. så ring istede, det er alltid å anbefale. har du liksom "live" contact med en eller annen sullik. MEN be om navnet hans. de skal alltid ha et navn hvis du hinter tilbake til en sak som en supporter har snakket om, så be om navnet:) jeg har også sendte inn en hd engang, tok 6 uker før jeg fikk den igjen. I moss? et stykke unna...for langt:D. Jeg bor i tønsberg...hehe, så det er rett nede i svingen...men allikavel, du har krav på et svar. ikke send de mail. Ring istede. Mail support på komplett er ikke helt bra. jeg måtte draaaaaaaa et svar ut av de. ble til slutt "nja...jo...du kan ha rett, det kan være sånn" så de verger seg virker det som.

Lenke til kommentar

Problemet at siden prosessoren virket i en uke, bekrefter dette at den var ok. Kjernen måtte ha smelta ned p.g.av for dårlig vifte, dårlig festet vifte, ikke bra med pasta imellom eller lignende..

dem solgte deg en prosessor som virket.. det er hver enkelt sitt ansvar å passe på at den har kjøling når man bygger selv ..

sier ikke dette for å være kjip , men jeg tror du stiller meget dårlig i kravet om pengene tilbake..

testa du foresten temp underveis med pc probe eller no?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-10 20:04, Ardie skrev:

Quote:

On 2001-12-10 13:23, irfan skrev:

hva er hastgebyr....?? jeg bor i moss så det er langt til sandefjord...

Komplett har to butikker i Oslo, en på Møllergata (nær glasmagasinet) og en på Stovner senter.

Fyren kjøpte prosessoren på nettet, så da kan han nok ikke ta seg en tur til Oslo for å klage.. All retur fra webshop må taes med Sandefjord.

Det er nok ikke Komplett sin skyld at du ikke får deg en ny CPU.. AMD har måttet stenge en del av sine fabrikker pga. av slappe returrutiner.. Disse er nå strammet inn, og det er nå vanskelig å få retur på AMD Cpu'er dersom disse er skadet.

Jeg vet selv hvor lett det er å skade kjernen, og synes dette er litt kjedelig, men det får kanskje kunder til å velge riktige kjølere, og være mer forsiktige ved montering. I tillegg slipper man de som brenner CPU'ene sine for å få seg nyere CPU'er ved å bare betale mellomlegget (forhåpentligvis)....

Lenke til kommentar

Heisan hva mener du med hjelpe ?

Jeg har liggende en duron 750 MHZ ?

funket ok sist jeg testet den.

ps: det er bitte litt (microskopisk) som har løsnet av kjernen men den funker helt ok :smile:

så vis det var det du mente med hjelp så kan du jo få den billig :smile:

EKS 150 kr..

og har du ikke penger nå så kan du jo bare sende dem når du får penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...