abene Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Apple har sluppet en oppdatering for Mac OS X som skal inneholde forbedringer for Mail, iChat og Safari. Les mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Om det hadde blitt laget flere drivere til Mac OS X og Apple ville selge det til alle, så tror jeg at det ville blitt en farlig konkurrent til Windows. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Om det hadde blitt laget flere drivere til Mac OS X og Apple ville selge det til alle, så tror jeg at det ville blitt en farlig konkurrent til Windows. 6398061[/snapback] Hva er det du savner drivere til? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Om det hadde blitt laget flere drivere til Mac OS X og Apple ville selge det til alle, så tror jeg at det ville blitt en farlig konkurrent til Windows. 6398061[/snapback] Hva er det du savner drivere til? 6398259[/snapback] Jeg tenkte på drivere til maskinvare som ikke er vanlig for Mac(Intel), slik at alle nye pcer kan bruke dette systemet uten problem. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg tenkte på drivere til maskinvare som ikke er vanlig for Mac(Intel), slik at alle nye pcer kan bruke dette systemet uten problem. 6398488[/snapback] At alle pc'er kan kjøre OSX vil nok ikke skje. Det som derimot kan hende er at f.eks Dell får tillatelse til å shippe OSX og vedlikeholde drivere for sin maskinvare. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det kommer ikke til å skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå