Patience Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei.. Nextgentel har i to uker forsokt aa fikse linjen ADSL2.. I dag har jeg faatt vite at de skal lage sak paa det.. og selvsagt skal dette altsaa ta en uke til eller mer. Slikt er vi jo vant med fra den kanten.. Og jeg er lutalei. Null kundeprioitering. Derfor lukter jeg litt paa telenors adsl2 tilbud. Er det noen av dere som aner hvor lang leveringstid det egentlig er paa dette produktet hos dem? Beklager mangelen paa nordiske tegn, Linux/live cd. Lenke til kommentar
Conputer Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 2 til 3 uker sånn ca...uten å kunne love noe Lenke til kommentar
n0rdisseN Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 2 til 3 uker sånn ca...uten å kunne love noe 6397946[/snapback] Det conputer sier er sant, 2-3 uker. Men som oftest klarer de folka alltid og somle bort noen uker. Vi fikk brebåndet en måned senere enn vi skulle. Lenke til kommentar
Conputer Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 er mye som kan gå galt en eller annen plass i prosessen beklagligvis men er du heldig så kan du få oppkobling før det har gått 2 uker, eller, om du er uheldig, kan du få oppkobling lenge etter 2 uker Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 til info så er en del leveranser forsinket for alle leverandører på grunn av streik i relacom. relacom har vært i streik siden 16.06.2006 og dette medfører at en del linjeinstallasjoner ikke blir utført. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) edit: bomma litt der Endret 28. juni 2006 av audi_a8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå