BigJackW Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei Hva tror dere om disse delene: https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=29440 Jeg kommer til å bruke pc'en til Cinema 4d, photoshop, og slike programmer Spiller litt CS:S men er ikke noe hardcore gamer. Det skal vel holde? Hva med skjermkortet? Det går greit det? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ja, det ser bra ut det. Jeg er ikke helt sikker på ytelsen til ATi-skjermkortene, har ikke satt meg inn i det, så noen andre får bekrefte det, men resten ser bra ut. Hvis du er støyallergiker bør du finne et hovedkort med vifteløs chipsetkjøler, men det er du vel klar over. Dessuten virker det som Hiper bruker tilfelidg valgte vifter i den PSUen så det blir variasjon fra eksemplar til eksemplar på støyfronten, men bortsett fra det er den veldig bra. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Ok..Jeg har en del styøy fra før så det skader ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå