Gnurk Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg prøvde demoen - følte meg altfor "låst" med tanke på tredje-persons isometrisk kun i en vinkel, så begynte å spille Dungeon Siege II igjen istedet - siden det snart kommer en expansion til det. Onslaught bør forøvrig justeres Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Maks level er for tiden 65 6481200[/snapback] Okey, takker. Nokså langt spill håper jeg. lvl 10 pyro/warfare atm, eller battlemage blir det vell? Føler meg imba Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Selv har jeg ikke nådd maks level. Men du har gått igjennom Epic før du er level 65 vil jeg tippe. Uansett det sies at du ikke får xp når du er level 64, du må gjøre quester for å komme deg til 65. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Tro meg, folk som ikke har Spirit kommer aldri til å vite hvordan "imba" føles i TQ. Jeg respeccet fra frost (Ice Shards) til Ternion Attack / Liche King, fylte ut de siste poengene i Static Charge, fant meg en Lightning-stav, plukket med meg noe +x% lightning damage-gear, og gikk deretter ut og smeltet ansikter. Det hele minner litt om Corpse Explosion-farsen i Diablo 2. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Nå er jo Ternion Attack super overkraftig da. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Kan noen linke til den 600dps builden? Er spirit generelt det mest imba jeg kan gå? Er litt lei av warrioren min som slår kraftig fra seg, men tar alle en og en. Vil heller blåse alt til himmels. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Fytti griseræva jeg har så lyst til å spille dette nå! Men så funker det jo ikke (demoen). Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) http://www.titancalc.com/TitanCalc.asp?mas...0-0-1-0-0-8-0-0 Det er "skallet" for Ternion Attack imbafest-builden. Den utgaven der krever en Staff med Lightning Damage, du kan også bruke frost, men det gjør mindre skade. Resten av poengene kan du jo slenge inn hvor som helst. Liche King er f.eks. ikke et dumt valg. Jeg plasserte et poeng i Squall fordi Squall er veldig hendig for å overleve archers senere i spillet, når en gruppe av dem kan slakte deg før du aner hva som har skjedd. Ternion Attack høres kanskje ikke så fantastisk ut, men de tre prosjektilene kommer så tett at det mer eller mindre blir et tredobbelt angrep. Legg til AoE-effekten fra alle tre som kommer av Arcane Lore, og de latterlige damage-bonusene du får av Storm Nimbus og Eye of the Storm, Intellect og Gear... Og ting tar av. Og fremdeles har du en drøss med poeng igjen å plassere her og der. Endret 13. juli 2006 av Zealuu Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Håper de nerfer Ternion litt. Uansett, den klakulatorn der er litt broken, bare så du veit det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det er godt mulig, men den demonsterer iallefall det man trenger å vite om en Ternion-build, uten at jeg trenger å skrive så mye. Og ja, Ternion burde nerfes, men det kommer nok. Akkurat som med Corpse Explosion. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Takk for den du Og jeg elsket Corpse Explosion med Necro i DII Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Spiller Oracle (Storm/Spirit) og det er akkurat passe slitsomt. Har kun hatt problemer med en boss, og det var en med poison damage og jeg hadde 0% i poison resist... også sona jeg ut litt og fikk ikke trykket på healing potion kjappt nok. Prøvde en gang til med 32% poison resist og det var plankekjøring. Prøvde meg først med en warfare build, men det var slitsomt... Liker ikke å måtte løpe fram til alle fiendene å dunke dem i hodet. Har forresten ikke hatt noen problemer med kræsjing. Hammerdin, Bowzone og Skelomancer eller hva den siste builden heter er ganske avslappende Hadde en lvl 60 Bowzone i Nightmare i diablo 2, gikk kjempebra helt til jeg kom til de stygge undead stygian dolls.. Med de må du konse 100% ellers går det rett til helvete... Hvis jeg skal spille melee skal jeg ihvertfall ha 2 pets som kan hjelpe til med drepingen Oracle fungerer bra med Storm først og skill poengene i Storm Nimbus. Er forresten lvl 18 og har 245dps, 3,15 ganger det når jeg bruker ternion attack Å klage over at spillet er for lett er litt småteit, spesiellt hvis du kun har spillt det på normal, det er jo tross alt to vanskelighetsgrader til. Dessuten er det veldig mange forskjellige builds... Minner meg på at når jeg spillte diablo 2 spillte jeg det i multiplayer modus så jeg kunne sette players til 8 i starten for mer xp Har forresten spillt sacred også og synes vel TQ er hakket bedre balansert, selv om jeg spiller Oracle med ternion attack Morsommere skill tre er det ihvertfall Endret 14. juli 2006 av blackbrrd Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Når du bruker terion attack må du ta DPS *3 + 5%. Så du har ikke mer enn en ternion build. Selv har jeg en earth/spirit build. Der jeg bruker Core Dweller han er makset på alt, også har jeg Liche King, som ikke er helt makset men snart. Jeg er i Epic mode å trenger som regel ikke å gjøre en dritt. Jeg bruker ring of flames så det hender jeg springer inn i mengden for å være med effektiv. Bruker ikke Ternion fordi det er overkraftig. Dessuten er jeg styrke build. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Er level 24 og kjører bare Warfare, har ikke giddet å bruke skillpoints i en annen mastery. Er det så mye vits egentlig? Funker fett som bare det med warfare, kjører dualwield, spiser gjennom det meste ganske kjapt. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Vel, med alt i Warfare må du drikke pots stort sett hele tiden :/ Gikk Defense også med min, og der er det to fine regen talents. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Saddlefall begynn litt smått på Earth Mastery, skaff deg core dweller å weapon enchantene, eller blir du grisebanket av bosser senere i spillet. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Får se hvordan det går, har ikke blitt grisebanket til nå av noen bosser, er i begynnelsen av Babylon. Men hvis jeg begynner å slite kan man kan jo alltids respecce noen skillpoints. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hvordan respeccer man? 6490228[/snapback] Snakker med en Mystic. Blå prikk på kartet, finnes i de største byene. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Når du bruker terion attack må du ta DPS *3 + 5%. Så du har ikke mer enn en ternion build. Selv har jeg en earth/spirit build. Der jeg bruker Core Dweller han er makset på alt, også har jeg Liche King, som ikke er helt makset men snart. Jeg er i Epic mode å trenger som regel ikke å gjøre en dritt. Jeg bruker ring of flames så det hender jeg springer inn i mengden for å være med effektiv. Bruker ikke Ternion fordi det er overkraftig. Dessuten er jeg styrke build. 6488861[/snapback] Å ta DPS*3 og så legge til 5% eller ta DPS*3,15 går ut på det samme... Eksempel: DPS = 100 100*3 = 300 +5% = 315 100*3,15 = 315 Kan hende ternion attack er overpowered, men inntil videre så er det en grei balansegang, ettersom jeg er rimelig squishy, har enda ikke fått tak i et skikkelig life/mana leech item, så jeg må drikke potions Hvis du som regel ikke trenger å gjøre en dritt så kan man jo kanskje si at Earth Dweller + Liche king er overpowered også? Med Ternion så må du jo faktisk være kjapp med angrepene dine... Bare så jeg har spurt om det - Life leech.. det er item som gjør skade om til liv her også? Har bare fått items som leecher liv over tid, noe som fungerer dårlig når et vanlig angrep tar ut folk på et angrep og Ternion attack blaster dem over halve skjermen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå