Neppe Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Bruker du Core Dwellern da ? Nå bygger jeg opp Spirit delen, mye bra buffs der Lenke til kommentar
audhage Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei Jeg lurer på om det er noen steder man kan legge fra seg ting. Hittil er jeg bare level 5 og har akkuratt kommet til Sparta. Jeg savner mer plass. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Nei det finnes ingen steder å legge fra seg ting, du kan så klart legge det på bakken å plukke det opp før du går ut. Men klikker det så er itemsa tapt. Du får bagger iløpet av spiller,de gir deg ganske mye ekstra plass. Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Største drittspillet jeg har i samlingen, da spillet kræsjer hele tiden. Det er i "Dungeons" at det kreæsje+r når jeg er ferdig med et quest. :-( Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Last ned og installer patchen da. Den fungerte i allefall for meg. Dessuten har spillet problemer med Razer-drivere, så om du har Razer-mus, kan det være smart å avinstallere driveren (som du ikke trenger likevel). Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Også problemer med RealTEK lydkort. Det er også problemer for folk med litt eldre maskiner, siden spillet har en tendens til å bli meget ustabilt da. Har kjøpt meg nye deler, men det er jo ikke bare pga. Titan Quest Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg beklager å måtte si det, men jeg måtte ty til en ulovlig (ifølge HW.no-forumet) EXE-fil (har nå kommet for 1.08) for å få spillet stabilt. Nå kan jeg endelig bruke portaler og portalsteiner fritt uten frykt for at spillet skal CTD'e. Kanskje jeg kan komme meg til Egypt og andre plasser også senere uten slike problemer, jeg får bare krysse fingrene... Jeg har forresten gått for en Warfare/Hunter-build, liker bare ikke å spille som caster generelt i slike spill. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg beklager å måtte si det, men jeg måtte ty til en ulovlig (ifølge HW.no-forumet) EXE-fil (har nå kommet for 1.08) for å få spillet stabilt. Nå kan jeg endelig bruke portaler og portalsteiner fritt uten frykt for at spillet skal CTD'e. Kanskje jeg kan komme meg til Egypt og andre plasser også senere uten slike problemer, jeg får bare krysse fingrene... Jeg har forresten gått for en Warfare/Hunter-build, liker bare ikke å spille som caster generelt i slike spill. 6473740[/snapback] Har bestilt spillet fra CDWOW, kommer vel om ikke så lenge. Har du altså originalt men bruker cracked exe for å hindre kræsj? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Han sa ikke at det var en crack ? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Har bestilt spillet fra CDWOW, kommer vel om ikke så lenge. Har du altså originalt men bruker cracked exe for å hindre kræsj? 6474235[/snapback] Det var det som måtte til, ja. Før fikk jeg kræsj i karaktervalg-menyen, under loading av savegame, i selve spillet (tilfeldig, men mest når man kommer inn/ut av dungeons), ved dødsfall (man blir jo teleportert til nærmeste brønn) og altså ved bruk av portaler. Og JA, jeg lukker Daemon Tools og andre relaterte programmer før jeg starter opp Titan Quest. Etter at jeg la inn denne modifiserte EXE-filen, har alle disse problemene blitt en saga blott. Så nå er det JEG som bestemmer når jeg vil ta en pause fra TQ, og ikke spillet Så spør du meg, så er ikke alle disse kræsjene forårsaket av bugs i spillet, men derimot av Securom 7. Veldig rart egentlig, for jeg har ikke hatt store problemer med kopibeskyttelser liggende i bakgrunnen tidligere - bortsett med StarForce (UFO: Aftershock), men en oppdatering av SF fikset problemene for min del. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Yay... savene mine er korrupte.... *Jeg har mest lyst til å vri halsen om på de som har laget dette avhengighetskapende spillet* Nå blir dette spillet lagt på hylla for ubestemt tid fremover. Endret 12. juli 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Du kan laste ned fix som ordner save gamene dine, pm meg om du har interesse for det. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Har fungert å enkelt og greit bare loade en annen savegame, for deretter å prøve å loade den "korrupte". Pleier som regel å fungere Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Du kan laste ned fix som ordner save gamene dine, pm meg om du har interesse for det. 6479175[/snapback] Jeg googlet litt og fant patchen du snakket om. Nå virker alt igjen! Jeg elsker deg, neppe Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Har fungert å enkelt og greit bare loade en annen savegame, for deretter å prøve å loade den "korrupte". Pleier som regel å fungere 6479208[/snapback] Noen ganger blir de bare håpløse, grunnen til at de bli korrupt er questene. Det har ikke med selve savegamen. Du kan laste ned fix som ordner save gamene dine, pm meg om du har interesse for det. 6479175[/snapback] Jeg googlet litt og fant patchen du snakket om. Nå virker alt igjen! Jeg elsker deg, neppe 6479473[/snapback] Kos Kos Neppe Endret 12. juli 2006 av Neppe Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg installerte 1.08 patchen og lasta ned fixed .exe og da fungerte det knall! Trenger ikke ha DVD-en inne engang. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg installerte 1.08 patchen og lasta ned fixed .exe og da fungerte det knall! Trenger ikke ha DVD-en inne engang. 6480565[/snapback] Godt å høre, jeg kjøpte meg nytt hovedkort, ny cpu og nytt skjermkort. Funker fint her også Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Btw, hva er max leveln på titan quest? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 For tiden? Vil det si at det muligens vil bli økt i en patch? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå