Gå til innhold

Titan Quest PC


Anbefalte innlegg

Nja, Core Dwellern er kanskje litt sterk i starten, men når du kommer utte spille må du lære deg å bruke han litt effektivt, ellers er båded du og han dau.

 

Spillet er ganske bra balansert, men meele delen burde blitt litt sterkere, eventuelt bedre effekt på armor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nja, Core Dwellern er kanskje litt sterk i starten, men når du kommer utte spille må du lære deg å bruke han litt effektivt, ellers er båded du og han dau.

 

Spillet er ganske bra balansert, men meele delen burde blitt litt sterkere, eventuelt bedre effekt på armor

6491190[/snapback]

 

Ja, det kan jeg skrive under på!

Lenke til kommentar

Sånn, der fikk jeg endelig et våpen med "feasting", mao at det gjør om x% av skaden du gjør til helse. (Det på lvl 22)

 

Bruker et våpen med 8% konvertering og det fungerer rimelig bra, spes i store mengder hvor jeg bruker Ternion attack... :)

 

Mot enkeltmotstandere fungerer det faktisk ikke så veldig bra, mister litt liv hele tida.

 

Jeg har fått Wisp, men hadde bare 1 poeng i den og hadde den summona. Lvl1 wisp.. oh joy til skade den gjorde! :p (veldig ironisk). Så fikk jeg lagt 2 poeng til der.. hmm... fortsatt lvl 1.. resummone.. der ja.. lvl3. Hmm.. er det der borte et mastery shrine? Jepp det er det.. sånn.. nå har jeg lvl 9 i wisp midlertidig. Resummone.. hmm lvl 9 wisp :p den får vist thunderclap på lvl 5 :p...

 

Mao, hvis du finner et mastery shrine, pass på å resummone rett etterpå, da får du et pet som er 6 lvl høyere en du egentlig har skills til :)

 

Har forresten funnet to set items til et sett og et set item til et annet sett, alle itemene var blå. Et lite problem... de var definitivt ikke beregnet på rollen min :( Har enda til gode å finne et set som er basert på int.. :(

 

Har forresten relativt god dex (for å unngå å bli crit't, ettersom dex = base defense = tallet som blir trukket fra motstanderenes offense og differansen sier hvor sannsynlig det er for at du blir crittet)

 

Når jeg først er inne på det, høy dex gir høyere offense rating som gir høyere crit sjanse, piercing damage skalerer med dex og ikke str.

 

... burde ikke bueskyttere critte i ett sett hvis de har noe items som booster offense % vis? :)

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Ulver er ikke så gode.

 

Earth fungerer genialt sammen med warfare, siden du har våpen enchant. Som gir deg mye fire damage, da kan du få kjipt høy dps på lav level, om du finner riktig våpen.

 

Åsså kan du jo bruke ring of flames som vil hjelpe deg ganske mye.

 

Ellers kan du også bruke Core Dwellern som en litt medhjelper

Lenke til kommentar
Er det vits å farme noe i dette spillet da? I så fall hva?

6494822[/snapback]

 

farmer og farmer.. er ivertfall mange majestic chests i tombsa i valley of kings.. mye bra loot der.

 

edit: tombsa mener jeg, ikke templene :p

Endret av KillerX
Lenke til kommentar
Er det vits å farme noe i dette spillet da? I så fall hva?

6494822[/snapback]

Sikkert bare siste bossen ell noe.

-----------------

Bare håper de gjør noe med onlinedelen. Kan bli litt mye juks etterhvert når folka er lagra på harddisken. Hmmm Tror jeg starter på nytt med earth\spirit jeg.

Lenke til kommentar

Har spillt noe online, men lite. Er litt ustabilt synes jeg.

 

@ Ø.B. De skulle tenke på å lage bedre multiplayer om spillet solgte mye, så vi får bare håpe det selger mye.

 

@ T.Solberg. Ja det er mye vits i å farme, du dreper samme bossen om og om igjen for å få Epic items, de kan ofte gjøre deg mye sterkere. Men som sagt, spring gjennom de to første gradene og farm når du er i epic mode, det er da det er gøy :)

Lenke til kommentar

 

@ Ø.B. De skulle tenke på å lage bedre multiplayer om spillet solgte mye, så vi får bare håpe det selger mye.

 

6495958[/snapback]

Etter noen patcher tror jeg dette spillet har potensiale ja.. Det kræsjer ikke så ofte hos meg, så jeg er vel en av de som har flaks.

 

Nå er'n Johnny Cash lvl 8 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...