Gå til innhold

Prey har 6 timer spilletid? Gone Gold X360/PC

Straffa

Anbefalte innlegg

Prey Has Gone Gold

2K, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. , and 3D Realms today announced the first-person shooter Prey has gone to gold master and will be available in North America on July 11th and in Europe on July 14th. Developed by Human Head Studios under the direct supervision of 3D Realms, Prey will be available for Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft and PC in both a regular edition and a Limited Collector's Edition. The demo for the PC version of Prey is currently available for download, with an Xbox 360 demo available soon.

Link

Originally Posted by grath

I played through the review copy, and the final play time was 6:12... If there is any questions about the game, i can answer them, with the exception of the multiplayer (it wasn't included in my version).

Link

Stemmer det så går jeg for PC verisjonen. Den er litt billigere også er MP bedre med mus/tastatur. Hadde lyst spille dette på x360, men betaler ikke 599 for 6 timer spilletid.

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det er fakta, er det en gedigen skuffelse for min del i hvert fall. Jeg forventer litt lengde på spillene jeg kjøper (minimum 10 timer singleplayer). Bør være sinnsyk multiplayer hvis det er så kort :hmm:

Var det multiplayer i demoen forresten?

6397761[/snapback]

Ja, og det er drit artig :)

Lenke til kommentar

Etter demoen å dømme, tror jeg dette blir et spill jeg runder et par ganger før jeg blir lei. Uansett er ikke 6 timer mye å skryte av, men man bruker fort en stund hvis det er vanskelig nok. Hvor lang effektiv spilletid er det egentlig i HL2?

Lenke til kommentar
Etter demoen å dømme, tror jeg dette blir et spill jeg runder et par ganger før jeg blir lei. Uansett er ikke 6 timer mye å skryte av, men man bruker fort en stund hvis det er vanskelig nok. Hvor lang effektiv spilletid er det egentlig i HL2?

6397799[/snapback]

Mange spilletimer hadde Doom3? Er mere den sjangeren vi må sammenligne med.

Jeg brukte værtfall 6-7 timer på HL2 Episode 1

Lenke til kommentar
Hvor lang tid man bruker er ikke poenget. Det det er snakk om her er hvor lang tid det tar å spille gjennom spillet helt feilfritt.

6397866[/snapback]

Jeg vil nå si at det ikke kommer an på noe av dette, men hvor lang tid man bruker på spillet før man legger det på hylla :)

Et spill kan spilles gjennom på 1 time, men om det har super replayability som gjør at man kan spille spillet 30 ganger, så er det mer verdt enn et spill som varer i 5 timer 1 gang.

Lenke til kommentar

6397799[/snapback]

Mange spilletimer hadde Doom3? Er mere den sjangeren vi må sammenligne med.

Jeg brukte værtfall 6-7 timer på HL2 Episode 1

6397856[/snapback]

12-15 timer.

Lenke til kommentar

6 timer på eit spel de har hatt under utvikling sia 95? Høres litt skeivt ut for min del. Eg er faktisk ein av dei som setter SP del i spill meget høgt,selvfølgelig avhingig av åssen spilltype det er snakk om.Tviler dessuten at dette spillet er heilt det store for meg i legnden. Blei faktisk positivt overraska av demoen. :)

Lenke til kommentar

Likte demoen og vurderer å kjøpe det til boxen, men jeg foretrekker i likhet med Mala SP, så 6 timer virker veldig knapt. Nå tar jeg dette med en klype salt, ettersom det er mange spill som kan løpes gjennom relativt fort dersom en ønsker(Quake 1 anyone?). Kommer jo an på vanskelighetsgrad man benytter og hvordan man spiller. Jeg innfører alltid litt RPG inn i FPS, så å løpe ut forbi hjørner/vegger, full frontal assault o.l.,er alltid uaktuelt for meg. Dessuten er jeg litt Achievement-avhengig, så muligheten for ekstra spilltid ligger jo der også:-)

Lenke til kommentar

Prey Has Gone Gold

2K, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. , and 3D Realms today announced the first-person shooter Prey has gone to gold master and will be available in North America on July 11th and in Europe on July 14th. Developed by Human Head Studios under the direct supervision of 3D Realms, Prey will be available for Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft and PC in both a regular edition and a Limited Collector's Edition. The demo for the PC version of Prey is currently available for download, with an Xbox 360 demo available soon.

Link

Lenke til kommentar

6 timer spill høres litt lite ut ja, men jeg klarer meg med det jeg hvis det er 6 timer kvalitet. Nå kan det jo hende at man kommer raskere gjennom spillet fordi man ikke dør. Når man går tom for helse kommer man jo i den merkelige modusen der du skal skyte på noen flyvende vesner så kommer du tilbake der du "døde". Dermed slipper du jo å spille gjennom sekvenser du allerede har spilt når du dør. Der er det jo kanskje en del tid spart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...