Liquid_Crystal Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Var inne på DENNE worklogge og synes den var vanvittig bra. Tenkte jeg skulle prøve på noe slikt selv, men har ingen anelse på hvordan man kobler opp 3 skjermer til en pc. Noen forslag? På andre ide i loggen var det noen som forklarte at han hadde brukt et 2 ports skjerkort og enda et skikkelig billigt ett. Men ettersom jeg har fått med meg så er det ganske dyr kort som skal til for å kjøre to av dem. (er det dette som kalles SLI?) tusen takk for svar, og kanskje dere bidrar til å starte et sommerprosjekt Han som lurker i skyggene - LC Lenke til kommentar
Boye Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Etter det jeg forstod bruke han et standard skjermkort (enten AGP eller PCIe) med to skjermutganger. Alle skjermkort på markedet idag, så og si over 400kr, har støtte for 2 skjermer samtidig. I tillegg kjørte han trolig et billigkort ekstra, kanskje et PCI kort til 400kr. Til sammen får han muligheter for 4 skjermer, men bruker da 3. Ingen sli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå