Dannylook Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg lurte p[ om dette skjermkortet her http://www.pyton.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4032 ntakler battle field 2 Og andre nyeste spill? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Vel, det er jo ikke et spesielt godt spillkort. Nå vet jeg ikke om du behøver funksjonaliteten til AIW-kortet, men hvis ikke, så ville jeg heller ha kjøpt et Radeon X1800GTO eller GeForce 7600GT. Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Du lurer på om kortet taker BF2 og nyere spill; Jeg har 9800pro og spiller BF2 helt finfint. X800GT vil jeg si er bedre enn 9800pro, så det vil takle BF2 helt OK! Det finnes selvfølgelig bedre alternativer, men hvis du har veldig lyst på akkurat det går det bra. Skal sies at det ikke skader om du har en grei prosessor og en del ram i tillegg da. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hvis jeg ikke husker feil degraderes spillytelsen noe på grunn av AIW-funksjonaliteten. Korriger/kjeft på/argumenter mot/skyt meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 AIW-kort er ofte klokket lavere enn sine vanlige motparter. Er kanskje det du tenkte på. Lenke til kommentar
gp500 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Var ikkke det en stiv pris for et slikt kort? Mener du får X800GTO med 256MB ram for ca 1400kr. Riktignok ikke AIW. Tror ikke det er dumt med 256MB ram i BF2, men det spørs jo hvilken oppløsning du har tenkt å kjøre. Andre spill krever mer av skjermkortet, Ghost Recon og Call Of Duty 2 feks. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 For å svare på spørsmålet til trådstarter; Ja det kortet der vil dra BF2 og de fleste andre spill helt greit. Om det er et spesielt lurt kjøp er noe helt annet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå