Gå til innhold

Tråden om HIM


Martin-sama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har da aldri sagt at låta er bra? Det er en av Soad's absolutt dårligste.

6446641[/snapback]

Hvorfor dro du frem den låten da?

6446649[/snapback]

 

Jeg dro den fram for å vise himzelf(?) at selv Soads mest surrete tekster også er laget med et eller annet budskap.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Typisk fjortis musikk om du spør mæ...

aaaaah deilig! endelig kan æ mobbe fjortiser :D

6447486[/snapback]

 

Kunne skrevet litt mer voksent da, hvis du mener du er verdig til å mobbe, "sånne som meg"...

 

Men jeg skal trekke meg ut av denne diskusjonen.

 

Når man diskuterer smak, kan det ikke bli noen vinnere

6446692[/snapback]

 

Er ikke bare smak det er snakk om heller, også innhold i tekster, og hvor stort musikalsktalent har artistene? Det handler ikke om smak! :p

 

Martin-sama ;)

Lenke til kommentar

øhm... jo... Så om et band spiller sammkjørt så er det automatisk bra? Halvpartene av bandene jeg hører på er ofte i utakt og er generelt ikke teknisk flinke på instrumentene sine, vil det si at de ikke kan lage god musikk?

 

Og hvem bestemmer hva som er intelligent?

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Eg hører mye på ,metall, for det meste i form av svart metall. Rock generelt er å høre på. en liker godt Kurt Nilsen og Coldplay eg. Med andre ord, eg kan høre på litt forskjellig.

6440718[/snapback]

 

 

 

bare for å si det, hvis man hører på svart metall, noe som jeg også gjør, så burde ikke sminke være et problem på noen måte ! Bare se på Dimmu Borgir, Satyricon , Gorgoroth ect.

6441125[/snapback]

 

Nei altså, de bandene du navner lage god musikk,syns eg. Sminker seg til det umåtelige,ser ut som dokker og er kansje tøfft for noen. Sminke= Problem? Neida! Imaget til svart metall er hardt og brutalt. Men så har eg aldri sagt at eg misliker HIM pga. vokalisten finner det bekvemt med å se feminim ut ved bruk av sminke. Men eg takler ikkje musikken rett og slett.Det er kjedelig og uinspirerende.

6442485[/snapback]

 

 

Men hva i black-metal og div. sjangre er det som er så inspirerende?

Jeg mener, innholdet i slike tekster handler ikke akuratt om å dra ned på Ica for å handle vafler, hvis du skjønner? ;)

Lenke til kommentar
Eg hører mye på ,metall, for det meste i form av svart metall. Rock generelt er å høre på. en liker godt Kurt Nilsen og Coldplay eg. Med andre ord, eg kan høre på litt forskjellig.

6440718[/snapback]

 

 

 

bare for å si det, hvis man hører på svart metall, noe som jeg også gjør, så burde ikke sminke være et problem på noen måte ! Bare se på Dimmu Borgir, Satyricon , Gorgoroth ect.

6441125[/snapback]

 

Nei altså, de bandene du navner lage god musikk,syns eg. Sminker seg til det umåtelige,ser ut som dokker og er kansje tøfft for noen. Sminke= Problem? Neida! Imaget til svart metall er hardt og brutalt. Men så har eg aldri sagt at eg misliker HIM pga. vokalisten finner det bekvemt med å se feminim ut ved bruk av sminke. Men eg takler ikkje musikken rett og slett.Det er kjedelig og uinspirerende.

6442485[/snapback]

 

Men hva i black-metal og div. sjangre er det som er så inspirerende?

Jeg mener, innholdet i slike tekster handler ikke akuratt om å dra ned på Ica for å handle vafler, hvis du skjønner? ;)

6450371[/snapback]

 

Nettopp! Hvem vil vel høre tekster om Ica og vafler?

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Eg hører mye på ,metall, for det meste i form av svart metall. Rock generelt er å høre på. en liker godt Kurt Nilsen og Coldplay eg. Med andre ord, eg kan høre på litt forskjellig.

6440718[/snapback]

 

 

 

*snip*t.

6441125[/snapback]

 

*snip[/b].

6442485[/snapback]

 

 

Men hva i black-metal og div. sjangre er det som er så inspirerende?

Jeg mener, innholdet i slike tekster handler ikke akuratt om å dra ned på Ica for å handle vafler, hvis du skjønner? ;)

6450371[/snapback]

 

For å si det slik; Når eg hører på musikk eg syns er bra, så for eg ein viss glede. Kansje også glede tilå finne på ting å ha det morro. HIM gir meg ingenting der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Eg hører mye på ,metall, for det meste i form av svart metall. Rock generelt er å høre på. en liker godt Kurt Nilsen og Coldplay eg. Med andre ord, eg kan høre på litt forskjellig.

6440718[/snapback]

 

 

 

bare for å si det, hvis man hører på svart metall, noe som jeg også gjør, så burde ikke sminke være et problem på noen måte ! Bare se på Dimmu Borgir, Satyricon , Gorgoroth ect.

6441125[/snapback]

 

Nei altså, de bandene du navner lage god musikk,syns eg. Sminker seg til det umåtelige,ser ut som dokker og er kansje tøfft for noen. Sminke= Problem? Neida! Imaget til svart metall er hardt og brutalt. Men så har eg aldri sagt at eg misliker HIM pga. vokalisten finner det bekvemt med å se feminim ut ved bruk av sminke. Men eg takler ikkje musikken rett og slett.Det er kjedelig og uinspirerende.

6442485[/snapback]

 

 

Men hva i black-metal og div. sjangre er det som er så inspirerende?

Jeg mener, innholdet i slike tekster handler ikke akuratt om å dra ned på Ica for å handle vafler, hvis du skjønner? ;)

6450371[/snapback]

 

Nettopp! Hvem vil vel høre tekster om Ica og vafler?

6450458[/snapback]

 

Det jeg mener er at hvis han (eller noen andre for den saks skyld) får inspirasjon til å gjøre ting fra black-metal tekster, der man f.eks hyler ut "drep de kristne", så hadde det vel vært bedre å få inspirasjon til å handle vafler på Ica ? :p

 

 

For å si det slik; Når eg hører på musikk eg syns er bra, så for eg ein viss glede. Kansje også glede tilå finne på ting å ha det morro. HIM gir meg ingenting der.

 

Da håper jeg i det minste du mener ting som ikke har noe med innholdet i tekstene å gjøre? ;)

Mener du den "positive" energien i musikken eller?

Lenke til kommentar
Ikke hør på -Nyhus-, han har ikke peiling. :)

6445570[/snapback]

I piss on your grave! :)

 

Himzelf:

Jeg sier ikke at musikken min er fasiten på god metal og jeg tviler på at jeg får noe stor applaus for den blandt folkene her inne. Men den er i allefall ikke sutrete og "let me die" slik som him er.

 

Kan liste opp noen av bandene jeg hører på:

-Behemoth

-Cannibal Corpse

-Eternal Tears of Sorrow

-Ihsahn

-Emperor

-Grimfist

-In Flames

-Iron Maiden

-Old Mans Child

-Katatonia

-Rammstein

-The Kovenant

-Tidfall

-Zyklon

-System of a Down

-Anorexia Nervosa

-Borknagar

-Meshuggah

-Motörhead

 

Okey, så det ble flere enn planlagt, men det var de jeg kom på i farta.

 

edit:

leif

6445684[/snapback]

 

ifølge den bandlista(som er jævlig bra) så tror jeg han har peiling :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Ikke hør på -Nyhus-, han har ikke peiling. :)

6445570[/snapback]

I piss on your grave! :)

 

Himzelf:

Jeg sier ikke at musikken min er fasiten på god metal og jeg tviler på at jeg får noe stor applaus for den blandt folkene her inne. Men den er i allefall ikke sutrete og "let me die" slik som him er.

 

Kan liste opp noen av bandene jeg hører på:

-Behemoth

-Cannibal Corpse

-Eternal Tears of Sorrow

-Ihsahn

-Emperor

-Grimfist

-In Flames

-Iron Maiden

-Old Mans Child

-Katatonia

-Rammstein

-The Kovenant

-Tidfall

-Zyklon

-System of a Down

-Anorexia Nervosa

-Borknagar

-Meshuggah

-Motörhead

 

Okey, så det ble flere enn planlagt, men det var de jeg kom på i farta.

 

edit:

leif

6445684[/snapback]

 

ifølge den bandlista(som er jævlig bra) (etter din mening ja) (;) ) så tror jeg han har peiling :thumbup:

6454079[/snapback]

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Avskyr HIM, det ble malet for ett par år siden. Men må si at selve heartagramet (som ikke ble oppfunnet av HIM men som er ett 300år gammelt symbol) er ganske pent.

6408074[/snapback]

 

 

Begynn å gjør research før du sier noe du ikke har noe som helst peiling om!

Lenke til kommentar
Avskyr HIM, det ble malet for ett par år siden. Men må si at selve heartagramet (som ikke ble oppfunnet av HIM men som er ett 300år gammelt symbol) er ganske pent.

6408074[/snapback]

 

 

Begynn å gjør research før du sier noe du ikke har noe som helst peiling om!

6777216[/snapback]

Feiler det deg? Jeg leste at det var ett gammelt merke på en side som virket mer seriøs en lungekreften til Ville Valo. Men greit

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...