Gå til innhold

Tråden om HIM


Martin-sama

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg er faktisk ny på Forumet.. :D

 

Sangen "Join me" handler om to mennesker som ønsker å være sammen, men av ukjente grunner ikke kan være det. Sangen er faktisk basert på fortellingen om Romeo & Juliet. Så derfor er det en trist sang, ja, men den handler ikke om at gutta i HIM ønsker å dø.

Så fort kan man misforstå noe når man ikke har de nødvendige forkunskapene til ting man uttaler seg om.

 

Og hvis du ikke synes gutta i HIM er, og lever rock'n'roll livstilen.. må jeg bare spørre; Hva legger egentlig du i begrepet rock'n'roll, og hvem synes du er det?

 

Og Metal: For eksempel tullegrupper som Linkin Park er metal. Nu Metal. Personlig synes jeg veldig lite om denne typen metal. Poenget mitt er bare at metal kan ikke forklares med et band eller en stil.

 

Og synes man sminke er mongo, så er kanskje store deler av rock'n'roll ikke helt tingen for deg? (ok, det går kanskje å like musikken til en artist man synes er fjollette, men for meg blir det litt feil)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg trudde stikkordet var det at musikken var viktig i denne sammenheng eg. No får dere bestemme dere. Hadde imaget til grupper etc. hadd stor betydning hadde metall,hip-hop og vanlig møkka pop låget rævva ann.

 

Sminke er like latterlig som å se disse neger gutta som lider av nakkeskader pga. allt av smykker og medaljer :hmm: Morsomt,kan hjelpe på live show og slikt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Eg trudde stikkordet var det at musikken var viktig i denne sammenheng eg. No får dere bestemme dere. Hadde imaget til grupper etc. hadd stor betydning hadde metall,hip-hop og vanlig møkka pop låget rævva ann.

 

Sminke er like latterlig som å se disse neger gutta som lider av nakkeskader pga. allt av smykker og medaljer :hmm:  Morsomt,kan hjelpe på live show og slikt.

6439476[/snapback]

 

Kan jeg av ren interrese spørre hvilken type musikk el. artist du liker å høre på?

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke Linkin Park, men det er ufattelig mye bedre enn det him noen gang har vær.

6439499[/snapback]

 

Du må virklig mislike HIM du..

 

 

Skjønner ikke det helt jeg. Her er det tilogmed vist at en som hører på Metal og Kurt Nilsen, syntes HIM er ekle og teite.. Har også fått vite at Britney er mer populært enn HIM.

 

Jeg lagde denne tråden fordi jeg trodde HIM var godt likt av de fleste, fordi jeg nettopp hadde begynt å høre på det, og syntes det var bra, siden mange deler min kjærlighet til SOAD, trodde jeg at det var noen som delte min litt svakere tilknytning til HIM, men det viste seg å være svært få.... :blush:

 

Er det ingen andre som har noe å si? Blir vi nødt til å fastslå at HIM er mer mislikt enn likt på diskusjon.no? Det må da være fler hardbarka fans en dette!! :p

 

MVH

Martin-sama :)

Lenke til kommentar
Eg hører mye på ,metall, for det meste i form av svart metall. Rock generelt er å høre på. en liker godt Kurt Nilsen og Coldplay eg. Med andre ord, eg kan høre på litt forskjellig.

6440718[/snapback]

 

 

 

bare for å si det, hvis man hører på svart metall, noe som jeg også gjør, så burde ikke sminke være et problem på noen måte ! Bare se på Dimmu Borgir, Satyricon , Gorgoroth ect.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Jeg liker ikke Linkin Park, men det er ufattelig mye bedre enn det him noen gang har vær.

6439499[/snapback]

 

Du må virklig mislike HIM du..

 

 

Skjønner ikke det helt jeg. Her er det tilogmed vist at en som hører på Metal og Kurt Nilsen, syntes HIM er ekle og teite.. Har også fått vite at Britney er mer populært enn HIM.

 

Jeg lagde denne tråden fordi jeg trodde HIM var godt likt av de fleste, fordi jeg nettopp hadde begynt å høre på det, og syntes det var bra, siden mange deler min kjærlighet til SOAD, trodde jeg at det var noen som delte min litt svakere tilknytning til HIM, men det viste seg å være svært få.... :blush:

 

Er det ingen andre som har noe å si? Blir vi nødt til å fastslå at HIM er mer mislikt enn likt på diskusjon.no? Det må da være fler hardbarka fans en dette!! :p

 

MVH

Martin-sama :)

6440989[/snapback]

 

 

(Jeg syns iallefall at ) det varmer å lese slike innlegg :)

Av intrykket man får av de få som i det heletatt har deltatt i denne diskusjonen, kan man vel trygt si at HIM desverre er mer misslikt enn likt?

Men det skal jo ikke være til noen form for hindring for oss HIM fans? ;)

Lenke til kommentar
Eg hører mye på ,metall, for det meste i form av svart metall. Rock generelt er å høre på. en liker godt Kurt Nilsen og Coldplay eg. Med andre ord, eg kan høre på litt forskjellig.

6440718[/snapback]

 

 

 

bare for å si det, hvis man hører på svart metall, noe som jeg også gjør, så burde ikke sminke være et problem på noen måte ! Bare se på Dimmu Borgir, Satyricon , Gorgoroth ect.

6441125[/snapback]

Forskjell på å bruke sminke for å se "bedre" ut enn for å se ut som et "lik".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Eg hører mye på ,metall, for det meste i form av svart metall. Rock generelt er å høre på. en liker godt Kurt Nilsen og Coldplay eg. Med andre ord, eg kan høre på litt forskjellig.

6440718[/snapback]

 

 

 

bare for å si det, hvis man hører på svart metall, noe som jeg også gjør, så burde ikke sminke være et problem på noen måte ! Bare se på Dimmu Borgir, Satyricon , Gorgoroth ect.

6441125[/snapback]

Forskjell på å bruke sminke for å se "bedre" ut enn for å se ut som et "lik"

6441313[/snapback]

 

Men kanskje folka i både Dimmu, Satyricon og Gorgoroth syns de ser fine ut som "lik" ?

Og igjen, sminken er jo en del av imaget?

Lenke til kommentar

På dette forumet er massesuggesjon et stikkord. Det finnes en hau med nikkedokker som mener det samme som de "populære" mener. Sier de rette folkene at HIM suger, så følger de fleste etter. Bare hør på albumet Animals av Pink Floyd. Der blir det samme beskrevet. Det er slik samfunnet vårt fungerer... Dogs, Pigs og Sheep.

 

De har blitt en in-greie her på forumet å hate HIM, og jeg tviler på at det reflekterer den generelle nordmann sitt syn på den type musikk.

Lenke til kommentar
Eg hører mye på ,metall, for det meste i form av svart metall. Rock generelt er å høre på. en liker godt Kurt Nilsen og Coldplay eg. Med andre ord, eg kan høre på litt forskjellig.

6440718[/snapback]

 

 

 

bare for å si det, hvis man hører på svart metall, noe som jeg også gjør, så burde ikke sminke være et problem på noen måte ! Bare se på Dimmu Borgir, Satyricon , Gorgoroth ect.

6441125[/snapback]

 

Nei altså, de bandene du navner lage god musikk,syns eg. Sminker seg til det umåtelige,ser ut som dokker og er kansje tøfft for noen. Sminke= Problem? Neida! Imaget til svart metall er hardt og brutalt. Men så har eg aldri sagt at eg misliker HIM pga. vokalisten finner det bekvemt med å se feminim ut ved bruk av sminke. Men eg takler ikkje musikken rett og slett. Det er kjedelig og uinspirerende.

Lenke til kommentar
På dette forumet er massesuggesjon et stikkord. Det finnes en hau med nikkedokker som mener det samme som de "populære" mener. Sier de rette folkene at HIM suger, så følger de fleste etter. Bare hør på albumet Animals av Pink Floyd. Der blir det samme beskrevet. Det er slik samfunnet vårt fungerer... Dogs, Pigs og Sheep.

 

De har blitt en in-greie her på forumet å hate HIM, og jeg tviler på at det reflekterer den generelle nordmann sitt syn på den type musikk.

6442376[/snapback]

Det kan være tilfelle, men jeg tror faktisk at en god del av de som har skrevet i denne tråden faktisk har beskrevet egne meninger. Dette er, når alt kommer til alt, et diskusjonsforum. Jeg er nokså enig i at dette forumet ikke gjenspeiler den generelle nordmanns syn på musikk. Hvis dette forumet hadde gjenspeilt det, villle metal ha ligget høyere i kurs enn det gjør.

Lenke til kommentar
Så sant så sant.

Jeg mener ikke at folk skriver noe annet enn de mener, men man blir påvirket (helt ubevisst) av det miljøet man vanker i.

6442532[/snapback]

 

Det der er faktisk ikkje ein bortkastet tankegang. Eg har vert bort det sjøl så ;)

 

EDIT: Og det gjelder alt annet enn musikk også!

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Er det ingen andre som har noe å si? Blir vi nødt til å fastslå at HIM er mer mislikt enn likt på diskusjon.no? Det må da være fler hardbarka fans en dette!! :p

6440989[/snapback]

Lukter jeg poll? :p

6442123[/snapback]

 

Kan jo også være at det er bred enighet om at HIM stinker?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...