Gå til innhold

Tråden om HIM


Martin-sama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff, alt jeg gjorde i min fjortisperiode (Den kom veeldig tidlig hos meg, og forsvant veldig fort. lzm.). Jeg har absolutt alt av Linkin Park pre-2004 i tillegg til en stor plakat på veggen. I tillegg har jeg utallige cd'er av Green Day, Blink 182, Lil' Bow Wow (>_>), Limp Bizkit, SlipKnot og Bomfunk MC's pluss to Slipknot-plakater, en i fotopapir, og en i silke.

6408926[/snapback]

ingenting å skamme seg over. på begynnelsen av ungdomsskolen hørte jeg på scooter =D

Lenke til kommentar

Jeg husker forsatt hvor glad jeg var når jeg endelig fikk tak i Meteora av Linkin Park. Syklet igjennom et helvete av et regn til postkontoret(det er en 6-7 km unna, regnet begynte etter jeg sykla så jeg hadde ikke regnklær.) Men du og du så glad jeg var når jeg fikk tak i den.

 

Haha.

 

Men her kommer det "værste": Jeg hører forsatt på Linkin Park av og til, først of remst en låt her og der fra debutalbumet. Ikke ofte, men av og til. Skal musikkpolitiet dømme meg for fobrytelser på "korrekt musikksmak"-paragrafen nå? :p

 

PS: Jeg digger Slipknot - Vol 3. albumet. :p

(og jeg anbefaler alle å sjekke det ut. SVÆRT mye bedre enn det andre de har laget. Hovedinspirasjon for albumet var Radiohead og Slayer. Ikke overaskende så er albumet eksperimenterende og intenst. :))

 

men i 12-årsalderen gikk det i Britney og Atomic kitten! :p Hehe! DET er noe å være flau over! ;)

Egentlig ikke. :shrug:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Jeg husker forsatt hvor glad jeg var når jeg endelig fikk tak i Meteora av Linkin Park. Syklet igjennom et helvete av et regn til postkontoret(det er en 6-7 km unna, regnet begynte etter jeg sykla så jeg hadde ikke regnklær.) Men du og du så glad jeg var når jeg fikk tak i den.

 

Haha.

 

Men her kommer det "værste": Jeg hører forsatt på Linkin Park av og til, først of remst en låt her og der fra debutalbumet. Ikke ofte, men av og til. Skal musikkpolitiet dømme meg for fobrytelser på "korrekt musikksmak"-paragrafen nå? :p

 

PS: Jeg digger Slipknot - Vol 3. albumet. :p

(og jeg anbefaler alle å sjekke det ut. SVÆRT mye bedre enn det andre de har laget. Hovedinspirasjon for albumet var Radiohead og Slayer. Ikke overaskende så er albumet eksperimenterende og intenst. :))

 

men i 12-årsalderen gikk det i Britney og Atomic kitten! :p Hehe! DET er noe å være flau over! ;)

Egentlig ikke. :shrug:

6411413[/snapback]

 

 

Altså jeg syntes ikke Linkin Park og Slipknot er noe ille! Er ikke Britney, Atomic Kitten og Anastacia ille? Skjønner meg ikke helt på deg der altså! :dontgetit: Hehe

:D

Eller hva synes andre folk om det?

 

Martin-sama

Lenke til kommentar
Jeg har hørt litt på HIM opp i gjennom mine år, senest sangen som blir nevnt over her. De vet å lage fengende riff og gode refreng. Tekstene deres er møkk tho'

6426395[/snapback]

 

 

Ja, tekstene er litt spesielle kanskje, men så lenge melodien er fengende, så er det greit for meg! Det er trossalt mange sanger som ikke har særlig gode tekster. Rip out the wings of a butterfly er litt spesielt, men liker sangen for det! ;)

 

Dimmu Borgir sine tekster er ikke noe særlig de heller synes nå jeg! Det er bare

brenn i helvete og sånn, ikke sånt jeg liker å sitte og høre på! :whistle:

 

Martin-sama P

Lenke til kommentar
(Men jo da, Britney er skikkelig dritt. :p)

6413115[/snapback]

Eh, nei. Toxic er rett og slett konge. Knuser alt det HIM har gitt ut. :)

6426666[/snapback]

 

Tuller du nå? Toxic må være tidenes mest horete og fæle sang! Alle sangene til HIM parkerer den låten der... At du ser såå mye ned på HIM! WOW! :ohmy:

 

;)

Martin-sama

Lenke til kommentar

Så HIM på Roskilde for noen dager siden, har ikke ett spesielt forhold til bandet men hadde troa på at det skulle bli en livlig konsert. Nå er jeg heller ingen stor Kanye West fan, men angrer på at jeg gikk fra hans konsert for å se HIM. Ville Valo så mektig bedugget ut der han stod. Og for å avslutte det hele kom det en latterlig dårlig "tribute" til Black Sabbath på slutten.

Lenke til kommentar
(Men jo da, Britney er skikkelig dritt. :p)

6413115[/snapback]

Eh, nei. Toxic er rett og slett konge. Knuser alt det HIM har gitt ut. :)

6426666[/snapback]

 

Tuller du nå? Toxic må være tidenes mest horete og fæle sang! Alle sangene til HIM parkerer den låten der... At du ser såå mye ned på HIM! WOW! :ohmy:

 

;)

Martin-sama

6428031[/snapback]

 

LarsP har ett godt poeng der, Britney > HIM. Den love-metal/klisjeen som HIM prøver å lage blir man i beste fall bare kvalm av. Har mange finske band på favorittlisten, men HIM gjør skam på metal-landet. Synd, men sant.

Lenke til kommentar
(Men jo da, Britney er skikkelig dritt. :p)

6413115[/snapback]

Eh, nei. Toxic er rett og slett konge. Knuser alt det HIM har gitt ut. :)

6426666[/snapback]

 

Tuller du nå? Toxic må være tidenes mest horete og fæle sang! Alle sangene til HIM parkerer den låten der... At du ser såå mye ned på HIM! WOW! :ohmy:

 

;)

Martin-sama

6428031[/snapback]

 

LarsP har ett godt poeng der, Britney > HIM. Den love-metal/klisjeen som HIM prøver å lage blir man i beste fall bare kvalm av. Har mange finske band på favorittlisten, men HIM gjør skam på metal-landet. Synd, men sant.

6432606[/snapback]

 

Mener du da at Britney ikke har klisjemusikk? Finnes hundretusner som gjør akkurat det samme som Britney, og alt er like kjedelig... :thumbdown: Alt er bare "Love you, love me, I can dance, look at me, blabla..." DET er kjedelig.

Der synes jeg at HIM er mye bedre!

 

 

Martin-sama

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...