Gå til innhold

Tråden om HIM


Martin-sama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde en HIM periode for noen år siden, dette var lenge før det ble kjent. Husker jeg tipset alle om det og alle sa nei og nei. Også noen måneder senere så var alle fans og jeg satt der og hatet det :p Er utrolig kjip musikk egentlig, ble bare dårligere og dårligere. Beste (beste, tenger ikke å bety at det er bra) er egentlig det skikkelig gamle. Da var musikken metal faktisk.

 

Ta f.eks en titt på

og
.

6401383[/snapback]

 

heheh akkuratt sånn var det med meg å linkin park også ..heldigvis var det looooong way back og at jeg er ferdig med den perioden :roll:

Lenke til kommentar
Skal vedde på Martin-Sama angrer på at han laget dette emnet x)

6403333[/snapback]

 

Nei da, hehe, synes dette er litt artig! :p

 

 

Helledussen, kan dere ikke la det bandet få fred snart?

De har et par sanger som er bra, og that's it.

6403441[/snapback]

 

Tråden er jo få frem folks meninger om bandet, folk må få lov til å si hva de mener. Selv om du synes de har noen bra sanger og That's it, så er det svært tydelig at ikke alle synes det! :p

 

Martin-sama

Lenke til kommentar

Hehe! IKke misforstå meg helt da, HIM er absolutt ikke min yndlingstype musikk! Jeg synes noen av sangene er bra! Min favoritt er System of a Down, synes de er helt geniale! Disturbed er også bra, men ikke på langt nær like bra som SOAD!

 

Him er veldig bra spillmusikk har jeg funnet, passer ypperlig tl CS! :p

Lenke til kommentar
Da har vi ihvertfall SOAD tilfelles, fantastisk bra musikk.

6405072[/snapback]

 

Det er flott å høre, nå i det siste året har jeg blitt helt frelst av SOAD! HIM har jeg nettopp begynt med. Tror ikke det får den samme "Statusen" som SOAD hos meg! ;) (Ihvertfall ikke etter denne tråden....:thumbup:)

 

MVH

Martin-sama

Lenke til kommentar

Tipper du går lei HIM ganske kjapt.

 

 

Det gjorde jeg.

 

(Og så angrer du bittert på evt. plater du kjøpte. Personlig så føler jeg meg svindlet hver gang jeg ser "Love Metal"-platen liggende et sted... men den er gjemt vekk da. Eneste som er positivt er det kule koveret. )

Lenke til kommentar
Tipper du går lei HIM ganske kjapt.

 

 

Det gjorde jeg.

 

(Og så angrer du bittert på evt. plater du kjøpte. Personlig så føler jeg meg svindlet hver gang jeg ser "Love Metal"-platen liggende et sted... men den er gjemt vekk da. Eneste som er positivt er det kule koveret. )

6406189[/snapback]

 

 

Hehe! Det er vel mulig det, går ikke så langt at jeg kommer til å kjøpe plater av dem altså.. Er ikke sikkert jeg hadde gått så fort lei! ;) Men som jeg har sagt, så egner HIM seg veldig bra som CS-musikk! :p Faktisk sant!

 

Noen fler som har litt ros (mest sannsynlig drittkasting da) om HIM? :)

 

Martin-sama

Lenke til kommentar
Je!

 

Passer så godt å synge om kjærlighet mens man dreper folk på CS. Må ha litt balanse liksom!

 

 

(:p)

6406822[/snapback]

 

Hehe! Ja, det er faktisk ganske kult! Jeg husker jeg spilte GTA Vice city mens jeg hørte på Blue og Elton John sin duett: Sorry seems to be the hardest word! Da spilte jeg selvfølgelig på den måten at man skjønner at GTA har 18-årsgrense..DET var sykt!

 

Men HIM og CS, bare prøv! :)

 

Martin-sama

Lenke til kommentar
(Og så angrer du bittert på evt. plater du kjøpte. Personlig så føler jeg meg svindlet hver gang jeg ser "Love Metal"-platen liggende et sted... men den er gjemt vekk da. Eneste som er positivt er det kule koveret. )

6406189[/snapback]

ooo noen CD'r.. Jeg har Heartagramet (med sånne "vinger") malt på veggen. Over en meter i bredden.

 

:blush: x100000000000

Lenke til kommentar
(Og så angrer du bittert på evt. plater du kjøpte. Personlig så føler jeg meg svindlet hver gang jeg ser "Love Metal"-platen liggende et sted... men den er gjemt vekk da. Eneste som er positivt er det kule koveret. )

6406189[/snapback]

ooo noen CD'r.. Jeg har Heartagramet (med sånne "vinger") malt på veggen. Over en meter i bredden.

 

:blush: x100000000000

6407992[/snapback]

 

 

Liker du HIM da? Ingen grunn til å være flau over det! Hvis du poster at du liker HIM, skiller du detg ihvertfall litt ut her! ;) Hehe!

 

MVH

Martin-sama

Lenke til kommentar
Avskyr HIM, det ble malet for ett par år siden. Men må si at selve heartagramet (som ikke ble oppfunnet av HIM men som er ett 300år gammelt symbol) er ganske pent.

6408074[/snapback]

 

 

Jaja, avskyr også... :p Var ikke så mange som likte HIM altså, er det ingen som "Digger dem"? :p Den må jo være det på et forum med 90000 medlemmer! Hehe! :tease:

 

Maretin-sama

Lenke til kommentar

Huff, alt jeg gjorde i min fjortisperiode (Den kom veeldig tidlig hos meg, og forsvant veldig fort. lzm.). Jeg har absolutt alt av Linkin Park pre-2004 i tillegg til en stor plakat på veggen. I tillegg har jeg utallige cd'er av Green Day, Blink 182, Lil' Bow Wow (>_>), Limp Bizkit, SlipKnot og Bomfunk MC's pluss to Slipknot-plakater, en i fotopapir, og en i silke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...