Kakofoni Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Skal vedde på Martin-Sama angrer på at han laget dette emnet x) Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Helledussen, kan dere ikke la det bandet få fred snart? De har et par sanger som er bra, og that's it. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg hadde en HIM periode for noen år siden, dette var lenge før det ble kjent. Husker jeg tipset alle om det og alle sa nei og nei. Også noen måneder senere så var alle fans og jeg satt der og hatet det Er utrolig kjip musikk egentlig, ble bare dårligere og dårligere. Beste (beste, tenger ikke å bety at det er bra) er egentlig det skikkelig gamle. Da var musikken metal faktisk. Ta f.eks en titt på og . 6401383[/snapback] heheh akkuratt sånn var det med meg å linkin park også ..heldigvis var det looooong way back og at jeg er ferdig med den perioden Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Skal vedde på Martin-Sama angrer på at han laget dette emnet x) 6403333[/snapback] Nei da, hehe, synes dette er litt artig! Helledussen, kan dere ikke la det bandet få fred snart? De har et par sanger som er bra, og that's it. 6403441[/snapback] Tråden er jo få frem folks meninger om bandet, folk må få lov til å si hva de mener. Selv om du synes de har noen bra sanger og That's it, så er det svært tydelig at ikke alle synes det! Martin-sama Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Men siden det likevel var prat om Logoen så såg eg ingen fare med at eg kom med min ytring Men skulle vi tatt utg.punk i stil etc. såp hadde svart metall låge tynt ann for å si det sånn Kan fort bli for mye tr00`ness der i gården Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Ja, det kan man trygt si. Jeg synes da stilen til HIM er mye bedre enn Dimmu Borgir O.L, DET er musikk jeg synes er fælt! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Ja, det kan man trygt si. Jeg synes da stilen til HIM er mye bedre enn Dimmu Borgir O.L, DET er musikk jeg synes er fælt! 6404791[/snapback] Og det viser bare spranget musikksmaken oss to i mellom Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Hehe! IKke misforstå meg helt da, HIM er absolutt ikke min yndlingstype musikk! Jeg synes noen av sangene er bra! Min favoritt er System of a Down, synes de er helt geniale! Disturbed er også bra, men ikke på langt nær like bra som SOAD! Him er veldig bra spillmusikk har jeg funnet, passer ypperlig tl CS! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Da har vi ihvertfall SOAD tilfelles, fantastisk bra musikk. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Da har vi ihvertfall SOAD tilfelles, fantastisk bra musikk. 6405072[/snapback] Det er flott å høre, nå i det siste året har jeg blitt helt frelst av SOAD! HIM har jeg nettopp begynt med. Tror ikke det får den samme "Statusen" som SOAD hos meg! (Ihvertfall ikke etter denne tråden....) MVH Martin-sama Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Tipper du går lei HIM ganske kjapt. Det gjorde jeg. (Og så angrer du bittert på evt. plater du kjøpte. Personlig så føler jeg meg svindlet hver gang jeg ser "Love Metal"-platen liggende et sted... men den er gjemt vekk da. Eneste som er positivt er det kule koveret. ) Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Tipper du går lei HIM ganske kjapt. Det gjorde jeg. (Og så angrer du bittert på evt. plater du kjøpte. Personlig så føler jeg meg svindlet hver gang jeg ser "Love Metal"-platen liggende et sted... men den er gjemt vekk da. Eneste som er positivt er det kule koveret. ) 6406189[/snapback] Hehe! Det er vel mulig det, går ikke så langt at jeg kommer til å kjøpe plater av dem altså.. Er ikke sikkert jeg hadde gått så fort lei! Men som jeg har sagt, så egner HIM seg veldig bra som CS-musikk! Faktisk sant! Noen fler som har litt ros (mest sannsynlig drittkasting da) om HIM? Martin-sama Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Je! Passer så godt å synge om kjærlighet mens man dreper folk på CS. Må ha litt balanse liksom! () Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Je! Passer så godt å synge om kjærlighet mens man dreper folk på CS. Må ha litt balanse liksom! () 6406822[/snapback] Hehe! Ja, det er faktisk ganske kult! Jeg husker jeg spilte GTA Vice city mens jeg hørte på Blue og Elton John sin duett: Sorry seems to be the hardest word! Da spilte jeg selvfølgelig på den måten at man skjønner at GTA har 18-årsgrense..DET var sykt! Men HIM og CS, bare prøv! Martin-sama Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Men HIM og CS, bare prøv! 6407209[/snapback] Jeg liker ingen av delene, så dette må være virkelig forferdelig. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 (Og så angrer du bittert på evt. plater du kjøpte. Personlig så føler jeg meg svindlet hver gang jeg ser "Love Metal"-platen liggende et sted... men den er gjemt vekk da. Eneste som er positivt er det kule koveret. ) 6406189[/snapback] ooo noen CD'r.. Jeg har Heartagramet (med sånne "vinger") malt på veggen. Over en meter i bredden. x100000000000 Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 (Og så angrer du bittert på evt. plater du kjøpte. Personlig så føler jeg meg svindlet hver gang jeg ser "Love Metal"-platen liggende et sted... men den er gjemt vekk da. Eneste som er positivt er det kule koveret. ) 6406189[/snapback] ooo noen CD'r.. Jeg har Heartagramet (med sånne "vinger") malt på veggen. Over en meter i bredden. x100000000000 6407992[/snapback] Liker du HIM da? Ingen grunn til å være flau over det! Hvis du poster at du liker HIM, skiller du detg ihvertfall litt ut her! Hehe! MVH Martin-sama Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Avskyr HIM, det ble malet for ett par år siden. Men må si at selve heartagramet (som ikke ble oppfunnet av HIM men som er ett 300år gammelt symbol) er ganske pent. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Avskyr HIM, det ble malet for ett par år siden. Men må si at selve heartagramet (som ikke ble oppfunnet av HIM men som er ett 300år gammelt symbol) er ganske pent. 6408074[/snapback] Jaja, avskyr også... Var ikke så mange som likte HIM altså, er det ingen som "Digger dem"? Den må jo være det på et forum med 90000 medlemmer! Hehe! Maretin-sama Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Huff, alt jeg gjorde i min fjortisperiode (Den kom veeldig tidlig hos meg, og forsvant veldig fort. lzm.). Jeg har absolutt alt av Linkin Park pre-2004 i tillegg til en stor plakat på veggen. I tillegg har jeg utallige cd'er av Green Day, Blink 182, Lil' Bow Wow (>_>), Limp Bizkit, SlipKnot og Bomfunk MC's pluss to Slipknot-plakater, en i fotopapir, og en i silke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg