Gå til innhold

Tråden om HIM


Martin-sama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
likte de før da de ikke var mainstream.. men nå som de er kjente vil jeg ikke høre på de mer

6399547[/snapback]

:D

 

Jeg har ikke hørt en eneste sang av HIM (bør jeg være glad for det?), men jeg må si at de høres (og ser) unektelig emo ut.

 

Jeg har også hørt at de har covra Wicked Game. :cry:

Lenke til kommentar

Synes HIM er skikkelig bra jeg... Både vokalistenog alt annet...

Synes ikke Ville Valo (eller hva nå enn han heter...) er stygg i det hele tatt, faktisk ganske kul!!

 

Ihvertfall...

 

Ja, jeg liker HIM...

Synes stort sett alle sangene er bra, men er enige at noen av dem er ganske kjedelige... Men sånn er det jo med stort sett alle band...

Har ingen spesiell yndlingssang av HIM, men "Rip out the wings of a butterfly" er jo ganske kul...

Lenke til kommentar

At HIM suger golfballer gjennom hageslanger er noe man ser allerede på pressebildene. Det er såpass lenge siden jeg hørte bandet sist at jeg ikke husker nøyaktig hvordan det låt, men det er en grunn til at det ikke finnes en eneste skive av dem i hylla mi, og fattigdom er det ikke.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk gauler om imaget til HIM. Synes det kan være stillig. (vel har omtrent ikke sett bandbilder da, men det lille jeg har sett er kult nok...)

 

Uansett, jeg har kun hørt "Love Metal" og visstnok så var visst dette deres dårligste album, kanskje et dårlig vurderingsgrunnlag men uansett. Fint lydbilde, fin stemme(Jepp, stemmen hans er ikke så værst. Hva er galt med å være litt sukkersøt? :p)... synd komposjonene(sangene, melodiene, beatene...) suger noe helt vanvittig.

 

EDIT: Jeg mener helt vanvittig. Komponisten deres må være tonedøv.

 

HIM har vel fått et temmelig frynsete rykte, men jeg husker det var bra populært blant folk for et par år siden. Liker ikke HIM selv, men dødsdømmer ikke automatisk folk som gjør det. Liker de det, så greit.

6399376[/snapback]

Generelt sett, å dømme folk nedom pga. musikksmak har lite for seg. :shrug:

 

Hmm...Ikke så mange som likte HIM nei! hehe! Men noen av dere som sier at det er dårlig, kan jo ihvertfall si hvorfor dere mener det? !

Komposjonene, melodiene, hvordan sangen er sammensatt, beatsene er noe av det kjedeligste og dårligste jeg har hørt i mitt liv.

 

Jeg synes mange av sangene er kjedelige, men "Wings of a butterfly" og "Join me in Death" synes jeg er fengende!

Det er ikke slik hvis noe er fengende for deg så er det fengende for alle vet du. ;)

 

Lovagram logoen er faktisk kul. Synd et slikt drittband skulle "kapre" den og lage en slik negativ assosiasjon med tegnet. (Nei, HIM fant ikke opp det tegnet!) Nazistene tok Budhistenes soltegn, HIM tok lovagram. :(

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Jeg synes mange av sangene er kjedelige, men "Wings of a butterfly" og "Join me in Death" synes jeg er fengende!

 

Det er ikke slik hvis noe er fengende for deg så er det fengende for alle vet du. ;)

 

Såpass vet jeg også! Men det er så mange som mener at de ikke er fengede, og at de rett og slett suger, da må jeg si at jeg synes det er fengende! :p

 

Men hvorfor er det så mange som påpeker at de er stygge? Jeg kan love et er VELDIG mange band som har fysisk stygge medlemmer! :p Hvis det er lov å si, synes jeg virkelig ikke at alle i Ramstein er noe særlig heller... Her mener jeg hva vi synes om musikken, ikke at folka er stygge, det er noe annet! :thumbup:

 

Martin-sama :D

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar

 

Lovagram logoen er faktisk kul. Synd et slikt drittband skulle "kapre" den og lage en slik negativ assosiasjon med tegnet. (Nei, HIM fant ikke opp det tegnet!) Nazistene tok Budhistenes soltegn, HIM tok lovagram. :(

6399987[/snapback]

 

Det heter Heartagram ikke Lovagram...

Lenke til kommentar
Men de er da ikke så kjente er de det? Jeg hørte om den nå i vår jeg, ikke det at jeg følger så mye med i musikken, men jeg hører om det meste tror jeg!

6400525[/snapback]

HIM er knalltr00 undergrunnsmetall!

Nesten ingen som vet om dem!

 

Selvfølgelig hører du det meste, HIM er blanding av absolutt alle typer musikk!

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Boss = Sjef

 

Skriv bøss eller no isteden, eller søppel.

 

HIM har minst én god låt, dermed kan jeg ikke avskrive dem helt.

6400975[/snapback]

 

 

Du hadde ikke giddet å si hvorfor du mener at de er dårlige da? Synes det blir litt dumt da du sier at de har kun én kul sang, derfor suger de. Du har sikkert ikke hørt spesielt mye av dem! :p

 

Martin-sama

Lenke til kommentar

Jeg hadde en HIM periode for noen år siden, dette var lenge før det ble kjent. Husker jeg tipset alle om det og alle sa nei og nei. Også noen måneder senere så var alle fans og jeg satt der og hatet det :p Er utrolig kjip musikk egentlig, ble bare dårligere og dårligere. Beste (beste, tenger ikke å bety at det er bra) er egentlig det skikkelig gamle. Da var musikken metal faktisk.

 

Ta f.eks en titt på

og
.
Lenke til kommentar
Og det hellvettes hjertegrammet..eg vegrer meg av det teiknet eg. :)

6400794[/snapback]

 

Det går jo en å blåse i bandets; image, utseende O.l. Og heller konsentrere oss om musikken deres? Det er jo trossalt det det skal handle om! :p

 

Martin-sama

6400893[/snapback]

 

Eg quoter meg sjøl fra forrige side:

 

"Nei off.huff! Dette er nesten definisjonen på kjedelig og ubrukelig musikk syns eg. Å like dett styret her lar eg noen andre ta seg av. "

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sagt at de er dårlige. Hvor har du dette fra?

6401193[/snapback]

 

Beklager, misforstå det du skrev! :p

 

Og det hellvettes hjertegrammet..eg vegrer meg av det teiknet eg. :)

6400794[/snapback]

 

Det går jo en å blåse i bandets; image, utseende O.l. Og heller konsentrere oss om musikken deres? Det er jo trossalt det det skal handle om! :p

 

Martin-sama

6400893[/snapback]

 

Eg quoter meg sjøl fra forrige side:

 

"Nei off.huff! Dette er nesten definisjonen på kjedelig og ubrukelig musikk syns eg. Å like dett styret her lar eg noen andre ta seg av. "

6401686[/snapback]

 

Ja, men den posten du nettopp hadde, var om logoen deres, det jeg mente var at det var unødvendig å nevne den. Logoen har jo ikke noe med musikken å gjøre, altså; posten er upassende! :)

 

Martin-sama

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...