Gå til innhold

Tråden om HIM


Martin-sama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som går rundt og tegner logoer til band på diverse steder er mongo. Om det er Burzum, Incubus, Beatles, Him eller mor di sin tante sitt band er det kjempe mongo. Om det blir tegnet på en hånd, en vegg, eller et ark er det KJEMPE MONGO!

 

Der fikk jeg pinadø ut litt frustrasjon mot folk som "tagger" dumme logoer overalt.. idioter.

Har da faen ingenting annet å skrive/tegne i kladdebøkene mine!!!!!!

 

---------

 

Kan vi ikke bare mislike HIM i fellesskap og være venner? :)

Lenke til kommentar
Jaja, det får no så være. Jeg er ikke så veldig spesiell, men litt spesiell. Jeg er overlegen gothere, utelukket på grunn av de klær seg som ett dass, litt dumme meninger har jeg, men motbydelig er jeg slettes ikke. :)

6779950[/snapback]

Alle Guds barn er unike.

 

Motbydelig? Ikke prøv å si at du ikke prøver å være litt drittsekk ofte i svara dine.

 

Men la oss som Hangman sier være venner.

Lenke til kommentar
Begynner å gå lei sarkastiske bedrevitere her på forumet.

6779853[/snapback]

Vi er alle bedrevitere... Hvis ikke, hadde vi ikke hatt egne meninger.

6779982[/snapback]

Idiotisk sagt. En trenger ikke være bedreviter selv om en har egne meninger. En bedreviter sier "du har feil, jeg har rett".

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

-nyhus- fra nå av: "Jeg mener blabla bla, men er ikke sikker. Kan godt hende at det du mener er rett og at jeg tar feil. For jeg er verken sikker på eller står for mine egne meninger. Jeg mener at blabla bør bli valgt til neste stortingsvalg, men kan ikke stå for det. For det kan hende at noen andre vet dette bedre enn meg. Men jeg tror at blabla er partiet for meg. Men jeg må passe meg for å komme med mine egne meninger."

Lenke til kommentar

Tja... tenk igjennom det da NyHus. Hvis du ikke synes dine egne meninger er riktige og ikke er de beste, hvorfor i huleste har du dem da? Jeg mener ting fordi jeg mener/føler det er riktig.

 

På den måten er alle av oss eller vedlig mange bedrevitere, men en bør jo selvfølgelig være forsitkig ved å være overselvsikkerhet ALL kunnskap en har, bare være forsiktig ang. det du virkelig kan mye om.

 

Folk som jeg typisk ville brukt ordet "bedreviter" om på en negativ måte er folk som ikke bare tror de selv har rett, men tror de besitter den objektive sannhet. At de ikke er åpent for noe annet. Og mest av alt: bruker "Jeg kan mest om dette/Jeg vet best/Jeg kan mer enn deg/osv" som argument for sine påstander. Kan også legge til at de sjeldent respekterer at andre har et annet syn på ting enn seg selv.

 

Forøvrig er diskusjonen som har vært i denne tråden så usakelig og tåpelig at det nesten blir morsomt. :wee:

Lenke til kommentar

Hva annet kan man vente av en tråd om Him på dette forumet? På den ene siden har vi selvkutterne som gråter en tåre bare noen hever pefefingeren, og på den andre siden har vi hardcore blodfans av den mest ondskapsfulle metallen som eksisterer på jord. I mellom disse to gruppene har vi de som skriver i denne tråden av ren underholdning.

Dømt til å ikke lykkes fra første post. .)

Lenke til kommentar
Spar meg, samtlige jeg kjenner som gjør det er så langt ifra kunsteriske som det går ann, eneste som er kunsterisk med de er det fantastiske dårlige forsøket på å være spesiell. Og ja selvfølgelig snakker jeg om gothere, mislykkede dyr.

6779756[/snapback]

 

Ah, ja da må jeg nesten være enig med deg! :) Gothere og sånt er så utrolig utbredt at det egentlig er helt sykt. Det er utrolig vanlig med svartkledde folk som tror de er spesielle. Men dette har også veldig med alderen å gjøre. Ungdommer som ikke helt finner sin plass og begynner å kle seg i sort for å skjule seg. Classico. Emo-barn kan de også kalles, men jeg synes ikke de skal kalles teite eller noe sånt for den grunn. De trenger bare noen år på seg for å finne ut hvem de er, ingenting annet. Og det er for slike mennesker at band som HIM finnes mener jeg å tro. Hadde det ikke vært Emo-kids rundt omkring så hadde det ikke vært like vanlig. Det å kle seg sort har blitt så utbredt at man ser ikke på slike som uvanlige eller spesielle lenger. Det er egentlig bare trist.. Skal man skille seg ut, så kan man kle seg som en hippie! :) Da ser man spesiell ut da!

Lenke til kommentar

Jeg bare MÅ nevne en ting her.

 

Hva i faen er værre med å følge en "alternativ" stil som goth, emo, osv ... i steden for å følge "den store gråe massen"(eller hippie for den slags skyld). Greier IKKE å se at det ene er bedre/mer ekte enn det andre. Begge deler er trossalt _ikke_ å gå etter den ene man burde gå etter(seg selv). Nå snakker jeg om folk som bare følger den uten å mene noe med det...

 

Det finnes jo div. kulturerer her med forskjellige stiler innen der, å si at det er feil av en gother å følge gotherstil blir like tåpelig som det blir å kritiserer en [sett in folkeslag her] for å gå med sin kulturs kler.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Faktisk enig.

 

Eg går som eg går,med de klærne eg syns passer meg. Aldri vert noen motemenneske,så der finnes det ikkje håp. Mye av moten ser jo meir eller mindre på trynet ut uansett syns eg. Å gå å rave i svart med nagler og styr,kansje litt sminke her og der er for dumt.

 

Men det er jo som sagt opp til enhver å bestemme det selvsagt.

Lenke til kommentar
Tja... tenk igjennom det da NyHus. Hvis du ikke synes dine egne meninger er riktige og ikke er de beste, hvorfor i huleste har du dem da? Jeg mener ting fordi jeg mener/føler det er riktig.

6781227[/snapback]

Det er en forsjell på å skrive "dette mener jeg, og derfor synes jeg det er riktig" isteden for "dette mener jeg, derfor er det riktig".

 

edit:

Hva i faen er værre med å følge en "alternativ" stil som goth, emo, osv ...

6781879[/snapback]

Det er bare så voldsomt teit, synes nå jeg.

Hvorfor ikke heller følge gode og unike band, heller enn å konsekvent lytte på alt som er stemplet et sjangernavn?

6781978[/snapback]

Fordi ikke alle liker denne musikken du mener og heller vil holde seg til musikk som faller innen deres smak. Som F.eks him.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Fordi ikke alle liker denne musikken du mener og heller vil holde seg til musikk som faller innen deres smak. Som F.eks him.

6782019[/snapback]

Nei, det er ikke det det går i. Det er _hvordan_ folk liker musikken.

6782075[/snapback]

Det er noe annet. Synes ikke akkurat små-emo eller goth-opplegg selv, men jeg synes fortsatt at folk må få følge musikken slik de vil.

Lenke til kommentar
Hva i faen er værre med å følge en "alternativ" stil som goth, emo, osv ...

6781879[/snapback]

Det er bare så voldsomt teit, synes nå jeg.

Hvorfor ikke heller følge gode og unike band, heller enn å konsekvent lytte på alt som er stemplet et sjangernavn?

6781978[/snapback]

Misforstod du med vilje nå? Jeg snakket om personlig stil, klesstil

 

Forøvrig er "goth musikk" alt mulig fra EBM, til metall, til punk... Det er riktignok noen typer for musikk som kalles både "goth rock" og "goth metal", men goth-kulturen har mange musikkstiler knyttet opp mot seg.

 

UANSETT

 

Jeg snakket ikke om musikk. Men siden vi snakker musikk. Er det værre å høre på kun fks. emo enn å kun høre på pop?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...