Gå til innhold

Tråden om HIM


Martin-sama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så en fyr med det der heartagram-greiene tegnet på armen idag på skolen. Tragisk.

6777794[/snapback]

Jeg har sett ett skur som var nedtagget med heartagram, BAM, COF og HIM :p Heldigvis har det brent ned. Har også sett ett tre som det har blitt tagget på. Men men, nå har jeg det jo på veggen så liksom. Arr etter en dårlig oppvekst :p

Lenke til kommentar
Så en fyr med det der heartagram-greiene tegnet på armen idag på skolen. Tragisk.

6777794[/snapback]

Ja huff. Like teit som når jeg såg en tegnet favorittbandet sitt sin logo på et ark! Jeg mener hallo, tegne logoen til favorittbandet ditt... så teit!

6777820[/snapback]

 

Ikke noe galt i det, men når bandet er His Infernal Majesty så...dessuten var han emo.

Lenke til kommentar

Folk som går rundt og tegner logoer til band på diverse steder er mongo. Om det er Burzum, Incubus, Beatles, Him eller mor di sin tante sitt band er det kjempe mongo. Om det blir tegnet på en hånd, en vegg, eller et ark er det KJEMPE MONGO!

 

Der fikk jeg pinadø ut litt frustrasjon mot folk som "tagger" dumme logoer overalt.. idioter.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Avskyr HIM, det ble malet for ett par år siden. Men må si at selve heartagramet (som ikke ble oppfunnet av HIM men som er ett 300år gammelt symbol) er ganske pent.

6408074[/snapback]

 

 

Begynn å gjør research før du sier noe du ikke har noe som helst peiling om!

6777216[/snapback]

Feiler det deg? Jeg leste at det var ett gammelt merke på en side som virket mer seriøs en lungekreften til Ville Valo. Men greit

6777268[/snapback]

 

Hadde det vært mulig å oppdrive den linken igjen eller? :innocent:

Lenke til kommentar
Avskyr HIM, det ble malet for ett par år siden. Men må si at selve heartagramet (som ikke ble oppfunnet av HIM men som er ett 300år gammelt symbol) er ganske pent.

6408074[/snapback]

 

 

Begynn å gjør research før du sier noe du ikke har noe som helst peiling om!

6777216[/snapback]

Feiler det deg? Jeg leste at det var ett gammelt merke på en side som virket mer seriøs en lungekreften til Ville Valo. Men greit

6777268[/snapback]

 

Hadde det vært mulig å oppdrive den linken igjen eller? :innocent:

6778579[/snapback]

Har lett så mye jeg bryr meg men uten hell. :)

Lenke til kommentar
Folk som går rundt og tegner logoer til band på diverse steder er mongo. Om det er Burzum, Incubus, Beatles, Him eller mor di sin tante sitt band er det kjempe mongo. Om det blir tegnet på en hånd, en vegg, eller et ark er det KJEMPE MONGO!

 

Der fikk jeg pinadø ut litt frustrasjon mot folk som "tagger" dumme logoer overalt.. idioter.

6778460[/snapback]

 

Egentlig er det å bruke ordet "MONGO" skikkelig teit. Enda verre enn å skrive navnet på favorittbandet sitt på et ark.. Akkurat det handler om å uttrykke seg. Gjorde akkurat samme jeg også for 3-4 år siden og kan ikke akkurat si at jeg føler meg teit eller mongo som du sier det for den grunn. Jeg må faktisk innrømme at jeg fortsatt kan finne meg selv i å tegne John Lennon på både ark og tavle innimellom. Det handler ikke om noe annet enn å utrykke seg selv. Kunstneriske spirer kan det også kalles.

 

Back to topic: Jeg hater HIM og har alltid gjort det. Vanskelig å begrunne hvorfor egentlig selv om jeg burde absolutt ha gjort det for å ha vært saklig. Mer samme grunn for at jeg hater Nickeback. Er på en måte allergisk mot begge bandene. Og Fred Durst selvfølgelig! ;)

Lenke til kommentar

Spar meg, samtlige jeg kjenner som gjør det er så langt ifra kunsteriske som det går ann, eneste som er kunsterisk med de er det fantastiske dårlige forsøket på å være spesiell. Og ja selvfølgelig snakker jeg om gothere, mislykkede dyr.

 

Off Tøppic: Alle som synes gothere er farlige dyr bør glede seg til jeg får spilt inn demo med et prosjekt meg og en kompis holder på med, demoen skal hete I Hate Goths etter planen. Kvalitets metall som rocker hardt og er ekstremt negativt retter mot personer med "jeg er spesiell, derfor klær jeg meg som en løk og har dumme meninger" holdningen.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...