Martin-sama Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg lurer på hva dere synes om HIM? Yndlingsablum og låt? Jeg må si at "Wings of a butterfly" og "Join me in death" er bra rå! MVH Martin-sama Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg tror ikke du vil vite hva de fleste her mener om HIM Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Love-metall ...HAHAH! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Vet at Bam Margera er stor fan, men han har jo fått en del større og mindre slag til hjernen opp igjennom årene, kan vel ha litt med saken å gjøre. Pesonlig så synes jeg at det suger... Edit: Leif... Endret 28. juni 2006 av Manx Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Hvor er innlegget mitt? Da skal jeg ordlegge meg på en annen måte, HIM er fantastisk kjedelig, Lille Pille kan ikke synge, tekstene er latterlige, musikken er dødføtt, og jeg vil påstå at det er kjekkere og høre på viftesuset fra pcen min. Edit: Jeg kommer ikke over at innlegget mitt har blitt slettet uten en forklaring på hvorfor Nå går jeg å kutter meg mens jeg hører på HIM. Endret 28. juni 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Nå husker jeg ikke helt hva forkortelsen sto for... Homosexuals In Make-up, var det ikke? Her har vi et eksempel: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): At noen faktisk ønsker å se ut som dette synes jeg er skremmende nok i seg selv. Og om det fortsatt er noen tvil: Nei, jeg liker ikke HIM! Det er ikke bare utseendet til bandet og den vanvittig stygge logoen jeg misliker, men også selve musikken. Jeg ble faktisk introdusert for musikken før jeg i det hele tatt så noen bilder av bandet og logoen. Etter å ha hørt 5 minutter av HIM, hadde jeg konkludert med at dette var kjedelig musikk. Dette inntrykket ble, og blir fortsatt, forsterket hver gang jeg hørte/hører mer av musikken deres. HIM? Nei takk! Edit: Byttet bilde. Endret 28. juni 2006 av -Knuð Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg liker ikke him, det er ikke direkte dårlig bare ikke fengende. hvis noen skjønte det.... Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 HIM tror jeg er noe av det dårligste jeg har hørt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Første gang jeg hørte HIM så var det som bakgrunnsmusikk til en snuffvideo. "Join Me" var faktisk eklere enn innholdet i videoen. At Ville Valo har uttalt at den var en slags rip-off av Blue Öyster Cult sin fantastiske 'Don't Fear the Reaper' gjør ikke saken noe bedre, snarere tvert imot. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Hører litt på HIM sammen med all den andre musikken jeg hører på.. Den beste sangen de har er "Under the rose" det er en utrolig bra sang.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg har ikke hørt mange sangene av dette bandet, men Join Me in Death, eller Join Me, er bra. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Er noen 12-åringer jeg kjenner som virkelig digger dem. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Har faktisk ikke hørt det selv.. hører det er både bra og dårlig! så jeg har ikke tatt meg noe tid til å laste det ned..! Men vi får se når den tiden kommer,så skal jeg gi min mening! ^^ Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 HIM har vel fått et temmelig frynsete rykte, men jeg husker det var bra populært blant folk for et par år siden. Liker ikke HIM selv, men dødsdømmer ikke automatisk folk som gjør det. Liker de det, så greit. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Har ikke hørt mye av de, men det jeg har hørt var kjedelig! Lenke til kommentar
Sirkusbarnet Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 "When Love and Death Embrance" e bra. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 likte de før da de ikke var mainstream.. men nå som de er kjente vil jeg ikke høre på de mer Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Hmm...Ikke så mange som likte HIM nei! hehe! Men noen av dere som sier at det er dårlig, kan jo ihvertfall si hvorfor dere mener det? Jeg synes mange av sangene er kjedelige, men "Wings of a butterfly" og "Join me in Death" synes jeg er fengende! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Nei off.huff! Dette er nesten definisjonen på kjedelig og ubrukelig musikk syns eg. Å like dett styret her lar eg noen andre ta seg av. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Dette bandet blir så oppskrytt av alle fjortissjentene der ute at det fortjener å få litt pepper. *Strø pepper på HIM* Dropp den lite pene sminken, den uinspirerte musikken og vokalisten, så kanskje det hadde blitt noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg