Gå til innhold

Tråden om HIM


Martin-sama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor er innlegget mitt? :( Da skal jeg ordlegge meg på en annen måte, HIM er fantastisk kjedelig, Lille Pille kan ikke synge, tekstene er latterlige, musikken er dødføtt, og jeg vil påstå at det er kjekkere og høre på viftesuset fra pcen min.

 

Edit: Jeg kommer ikke over at innlegget mitt har blitt slettet uten en forklaring på hvorfor :( Nå går jeg å kutter meg mens jeg hører på HIM.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Nå husker jeg ikke helt hva forkortelsen sto for... Homosexuals In Make-up, var det ikke?

 

Her har vi et eksempel:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

villebkg.gif

At noen faktisk ønsker å se ut som dette synes jeg er skremmende nok i seg selv.

 

Og om det fortsatt er noen tvil: Nei, jeg liker ikke HIM!

Det er ikke bare utseendet til bandet og den vanvittig stygge logoen jeg misliker, men også selve musikken. Jeg ble faktisk introdusert for musikken før jeg i det hele tatt så noen bilder av bandet og logoen. Etter å ha hørt 5 minutter av HIM, hadde jeg konkludert med at dette var kjedelig musikk. Dette inntrykket ble, og blir fortsatt, forsterket hver gang jeg hørte/hører mer av musikken deres. HIM? Nei takk!

 

Edit: Byttet bilde.

Endret av -Knuð
Lenke til kommentar

Første gang jeg hørte HIM så var det som bakgrunnsmusikk til en snuffvideo. "Join Me" var faktisk eklere enn innholdet i videoen.

 

At Ville Valo har uttalt at den var en slags rip-off av Blue Öyster Cult sin fantastiske 'Don't Fear the Reaper' gjør ikke saken noe bedre, snarere tvert imot. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...