EVH Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Eddiedale.com Ta en titt på siden min, og klikk på kommentarer.. Under skjemaet man skriver inn kommentaren på er det et par uønskede tabeller.. Noen som vet åssen jeg kan fjerne dette? Det er hverken i index.php fila mi eller i det konfigurerbare "templates" i cutenews. Skjønner ikke :S Endret 28. juni 2006 av Edmanzor Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg finner kun én tabell, og det er denne: I Cutenews finner du den under Options -> Edit Templates -> Add Comment Form Lenke til kommentar
EVH Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Ok, tror ikke du skjønte hva jeg mente. Dette er tabellene jeg mener. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Er ikke noen slike i opera Lenke til kommentar
EVH Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Vet. og faktisk ikke i IE eller.. rare greier.. :S skjønner ikke.. Ingen her som har hatt samme problem før? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Er det bare i firefox? eller den browseren du bruker. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 har teste ie, opera og firefox. Det funker helt fint i ie og opera, men de stygge tabellene kommer i firefox. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det er ikke tabeller. Det er <input>-felter som i utgangpunktet skal være skjult (hidden). Disse inneholder data (value) som blir sendt til serveren ved submit. Grunnen til at de vises er at du har stylet input-elementet. Det du kan gjøre er at du kan sette en class på alle <input>-elementene du har tilgang i Edit Template, f.eks class="egen_input". Da bruker du det navnet i stilarket også: input.egen_input, textarea { border:1px solid #999999; padding:1px 2px; } For å legge til to klasser på knappen din (har allerede class="button" fra før av), skriver du slik: <input class="button egen_input"> Lenke til kommentar
EVH Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Tusen takk. Skal teste når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå