Neppe Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hva med å starte en Guild for folk fra forumet, nye som gamle. Helnorsk guild da såklart. Hva synes dere ? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det hadde jo vært stilig det Men jeg har ingen anledning til å jonie.. Har allerede en egen guild. Men skal bli moromt å få anledning til å "mose" noen folk fra gamer.no Lenke til kommentar
MRN Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Kommer det beta snart fra de? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Det hadde jo vært stilig det Men jeg har ingen anledning til å jonie.. Har allerede en egen guild. Men skal bli moromt å få anledning til å "mose" noen folk fra gamer.no 6403745[/snapback] Det er jo ingen mening i å prøve å starte e guild om ingen har lyst (: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ta det heller her, du - hvor du blant annet finner denne. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Om du ikke har lest "denne" posten så ser du at Goz har gidd opp Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Joda, men det forumet er fortsatt mer egnet for din tråd. Folk som vil starte/joine klaner kommer dit. Dessuten kan du jo "annonsere" for din klan i Goz sin tråd. Det ser da ut til å være flere interesserte folk i den. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det er vel best om dykk prøver å samle ein guild i utgangspunktet. I og med at det alt er ein etablert tråd om dette, vil det vere like greit å prøve å halde liv i den framfor å opprette nye tråder. Eg stenger derfor denne tråden og ber dykk fortsette i tråden det linkes til. Om nokon meiner at det er behov for ein ny tråd om dette emnet, send meg ein PM så kan eg evt. flytte denne tråden over til rett kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg