eLjay Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei, Bestilte 2 eksemplarer av Battlefield2 til kr. 199,- fra playx.no den 19/06-06. Fikk epost fra de om at bestillingen var sendt i 2 forsendelser for å unngå toll på varer over 200kr den 21/06-06. Mulig det bare er jeg som er utålmodig, men nå har det gått 1 uke siden varene ble sendt og jeg har fortsatt ikke mottatt noe. (Jeg bor i Trondheim) Er det noen som har noen erfaringer med leveringstid fra Playx.no? Vil også benytte anledningen til å skryte av kundeservicen til playx.no, de svarer utrolig kjapt på henvendelser Og vær nøye med å skrive .NO og ikke .COM... playx.com er til forveksling en "voksenside", noe jeg lærte "the hard way" Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Har handlet der flere ganger, ingen dårlige erfaringer. Bra priser og ok kundeservice, thumbs up i alle fall fra meg. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det er nok ikke playx som er prolemet her, men desverre Det Norske Tollvesen. Har ikke selvbestilt fra Playx, men når jeg bestiller dvder fra utlandet så tar det gjerne 1 -2 uker før tullvesenet sender de videre. Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg har alltid motatt DVDer derfra (under 200kr) etter 3-4 dager. Untatt en gang jeg bestilte Lois and clark sesong 1 (kr. 199), da tok det lengre tid, husker ikke hvor lenge. men da hadde de av en eller annen grunn sendt den som b-post Lenke til kommentar
pertm Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg har brukt dem før uten noe problemmer. Det kan jo være posten eller tollvesnet som gjør at det tar lenger tid. Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det er nok ikke playx som er prolemet her, men desverre Det Norske Tollvesen. Har ikke selvbestilt fra Playx, men når jeg bestiller dvder fra utlandet så tar det gjerne 1 -2 uker før tullvesenet sender de videre. 6397566[/snapback] Helt enig her. Bestillte hos PlayX og de var raske å levere, tilsynelatende... Post/Toll er det som tar tid fra utlandet. Min siste bestilling tok faktisk 2 uker fra bestilling til levering, selv om leveransen ble pakket og sendt etter 3 dager Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Veldig veldig bra plass. Gode priser, pakker varene godt og sender så fort dem kan. Lagerstatusen og informasjonen du får på mail er også bra. Har så langt handlet rundt 10-15 DVDer der over en periode på litt over 1 år. Lenke til kommentar
DaJev Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 oooops jeg gikk inn på playx.com lol Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Har ingen erfaringer med Playx.no personlig, men konstaterer bare at webshoppen hører til Cinemax AS, eid av den ganske velkjente og ikke alltid like godt likte "finansakrobaten" Øyvind Robbestad. Bla gjerne gjennom følgende google-søk dersom det skulle være av interesse Klikk her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå