lobba Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Heisann alle dere Jeg har planer om å lære meg å lage hjemmesider osv, men tror da jeg kommer til å trenge en god del hjelp Først, hvilke programmer vil dere anbefale, og hva skal jeg starte med? Tror jeg må starte smått og ta det større og større.. hvis du skjønner.. Kan absolutt INGENTING fra før, har aldri laget ordentlige hjemmesider før osv ..Forslag? Endret 29. juni 2006 av lobba Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) spørs jo om du har tenkt å begynne med programmering, eller bruke et program som FrontPage.. selv bruker eg macromedia Dreamweaver(som mest sannsynlig blir for "avansert for deg")... det går ut på litt koding og litt grensesnitt... det samme gjør FrontPage, men e litt lettere å bruke... men eg begynte med FrontPage, så det e å anbefale... Endret 28. juni 2006 av Slettet+142 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Last ned og åpne Notepad2 og sett deg ned to kvelder med HTMLDog og sjekk at du forstår alt du leser der. Først konsentrer du om å lage sider som fungerer og som det står noe fornuftig på. Deretter kan du går over på design og CSS. Endret 28. juni 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå