XmasB Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) På jobben har jeg nå i overkant av 2000 eposter i innboks, og rundt 1000 sendte. Dette er mildt sagt uoversiktlig, og mye tid kan brukes dersom jeg trenger å finne en gammel mail med viktig info. Jeg snublet for en tid siden over en artikkel i Teknisk Ukeblad over noen enkle og lette regler for hvordan man kunne behandle epost, men husker lite av dette nå. Noen som har noen triks, eller vet om linker til det? Tenker da på å organisere epost i mapper osv. Endret 28. juni 2006 av XmasB Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 På jobben har jeg nå i overkant av 2000 eposter i innboks, og rundt 1000 sendte. Dette er mildt sagt uoversiktlig, og mye tid kan brukes dersom jeg trenger å finne en gammel mail med viktig info. Jeg snublet for en tid siden over en artikkel i Teknisk Ukeblad over noen enkle og lette regler for hvordan man kunne behandle epost, men husker lite av dette nå. Noen som har noen triks, eller vet om linker til det? Tenker da på å organisere epost i mapper osv. 6397413[/snapback] vel, det er ikke bare deg som har den dilema..... det jeg har gjort at jeg sorterer alt etter avsender og motakker i både INBOX og SEND. det har jeg gjort mange år nå, så det er ryddig her..... i INBOX/SEND sorterer jeg både etter år og mottaker, i tillegg så har jeg også under mapper med viktig ting og kanskje mindre viktig ting. det ser ut som her: INBOX -> 2006 ------------------\ NOREK -----------------------\ Salg -----------------------\ Support -----------------------\ Tilbud ------------------\ SANTECH -----------------------\ Salg -----------------------\ Support -----------------------\ Tilbud ...... o.s.v. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå