Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Irriterende pop ups! *LØST*

Anbefalte innlegg

Nå har jeg nettopp fått igang PC'n for fullt men selvfølgelig dukker det opp nye problem langs veien...

Hver gang jeg er pålogget internett får jeg med jevne mellomrom Pop ups:

kort versjon:

*Tjenesten Messenger*

*Du har kritisk register error/feil i register osv.. Last ned fra f.eks Fixreg.com*

Eneste valget jeg har er å trykke OK og da går ruten vekk.. Dette begynner å bli et problem siden det popper opp i tide og utide, midt i spill, filmer osv..

Står PC'n på om natten må jeg trykke i flere minutter for å bli kvitt alle rutene som har poppet opp...

Kunne gjerne tenkt meg en løsning på dette! Har hatt da samme problemet før.

Bruker det nyeste Norton Internet Security, kjøpt og betalt.

Er ikke sikker på om dette problemet hører hjemme her men det får heller flyttes viss ikke..

Endret av f0gey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De programmene Myrstad lenker til er gode de, men har du først trykket OK, frykter jeg at det må hardere lut til. Kjør både SpyBot og Adaware i sikker modus (f8 under oppstart). For å få oversikt over det som da måtte gjenstå synes jeg du skal legge ut en logg fra et program som heter HijackThis; det finner du hos f eks merijn. org. Stealthy har laget en fin guide, den finner du her.

Denne bør flyttes til Sikkerhet.

Bernt K

Lenke til kommentar

Gikk inn på services.exe i kjør menyen.. Disablet messenger som jeg fant på listen, og mer skulle ikke til.

Leste at dette er mulgense bare en form for å skjule problemet og at det er noe virus greier, men heller det enn å få popp oppene! Fikk forresten ikke lastet ned "shotthemessenger" som også skulle fikse problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...