Gå til innhold

Forslag til tiltak


Anbefalte innlegg

Ærede moderatorer og administratorer..

 

user posted imageuser posted image

 

Jeg kom nettopp på en ide.. igjen..

 

Aner ikke hva jeg går på for tiden - men det mydrer av ideer i hodet mitt..

 

---

 

Ideen er:

 

Vi vet de aller fleste av oss at det er ikke like god servicegrad på kundesupporten på mange tilbydere av salg og tjenester. Herunder webshop & ISP.

 

Mitt forslag er en ny kategori;

 

--- Brukersupport;

---------ISP: Nextgentel

---------ISP: Telenor

---------ISP: Bluecom

---------ISP: osv..osv..

---------Webshop: Komplett

---------Webshop: MPX

---------Webshop: osv..osv..

 

Tanken her er at en gruppe på ..la oss si 5 stykker .. fra hw.no påtar seg ansvaret for den kategorien de føler seg kompetent i. Og disse forsøker å hjelpe dem som måtte trenge det.

 

Men ansvar i denne forstand så tar jeg lett på det. Men bare de stikker snuten innom en gang i blant, er det jo mer enn bra. Og når det i tillegg er 5 stykker per kategori så er det jo endel.

 

Vi husker sikkert endel av oss "Relativt.net" som før tok seg av uoffisiell NGT support. Siden er nedlagt nå. Men tenk om den kunne levd videre her på hardware.no med sterke utvidelser.

 

Det geniale med dette (i følge meg selv) er at de respektive instansene som faktisk stikker snuten innom her (feks komplett.no) vet om at de finnes i systemet her med en egen kategori. Og denne blir nok da også sjekket jevnlig.

 

Det samme med NGT/Telenor/Bluecom. De er vel for alt vi vet aldri innom her i så måte som med NGT. Men hva om diskusjon.no tilbød dem å kobmbinere amatørsupport med proffesjonell support i en tydelig profilert del av diskusjon.no.

 

På denne måten kan diskusjon.no ta en beskjeden sum nærmest i samme klasse som i annonseprisene for å være med på å bidra til fornøyde kunder, og samtidig gi instansene et sted å besøke for å hjelpe sine kunder hvis de ikke allerede har kommet seg tilbake på sporet vha amatørhjelp.

 

Det er klart at feks nextgentel er helt klart kompetente til å kunne sette opp sitt eget forum (og hvorfor i all verden har de ikke allerede gjort det?). Men de kommer til å være lite til hjelp i starten før brukerskaren er oppe i et akseptabelt og utnyttelsesverdig nivå.

 

Her på hw.no er det så mange brukere at med riktig planlegging og organisering som jeg vet Dere er proffe på.. så kan dette få en pangstart.

 

-Patience.

 

user posted image

 

Denne baben var postet her nederst i innlegget -kun- for å forsikre meg om at dere leste hele veien ned.. (Og det gjorde dere også.. ikke sant?)

 

:tease:

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne baben var postet her nederst i innlegget -kun- for å forsikre meg om at dere leste hele veien ned.. (Og det gjorde dere også.. ikke sant?)

6397267[/snapback]

Der lurte du meg faktisk godt ! Hva heter hun forresten?

 

Angående forslaget ditt tror jeg det blir litt for omfattende. Det finnes sikkert noen ildsjeler som vil ta på seg "ansvaret", men hvorfor disse ikke kan gjøre en like god jobb slik det er organisert i dag, aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Lindsay Lohan

 

Jeg tror HW har mye å tjene på å "spesialisere" seg på kategoriene, nå er det mye "vi oppretter en ny kategori og ser hva som skjer". Tendensen er at man finner grupperinger i hver kategori, f.eks. er det få av PHP-forumets brukere som bruker Trafikk-forumet og omvendt. PHP-folket sitter med mye kunnskap, det er bra. Men hadde jo vært en stjerne i hatten om man hadde brukt hw-forumet som supportforum for Telenor :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...