Rembrandt Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) glem det for det er bare fjortiser her som ikke klarer å studere realfag Endret 30. juni 2006 av Rembrandt Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Du sikrer deg ganske godt med å lage dette emnet akkuratt når sommerferien har startet. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei Hvis du trenger leksehjelp kan jeg hjelpe deg. jeg er høyt utdannet ingeniør og har M.Sc i ingeniørutdanning fra England og bachelor i ingeniør fra Norge. Jeg har jobbet som lærer da jeg studerte nå jobber jeg som sivilingeniør men kan hjelpe i alle fag. Syns det er morro å lære andre hvor lett realfag egentlig er. Jeg kan også hjelpe i andre sammfunsrelaterte fag også som bla. historie, religion og engelsk etc.... Send meg mail så kan vi snakke mer om det. [email protected] 6397261[/snapback] hahahaha. :!: :!: snakker vi om å være briefe. Men fint at du vil hjelpe andre da..haha..ler så jeg griner.. Lenke til kommentar
Rembrandt Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor du syns det er morsomt at du ler deg i hjel FLOPPSY? Jeg selv tok leksehjelp da jeg gikk på vgs skole, og det ga meg stor nytte. Endret 29. juni 2006 av Rembrandt Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Rambrandt Hva er 30 delt på en halv + 10 ? Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hva er det med barnslige drittunger på dette forumet? Verken du, Neppe, eller Floppsy trenger å benytte dere av dette tilbudet, men hva er poenget med å flame noen som prøver å hjelpe? Rambrandt: jeg er ferdig på VGS nå, men kanskje jeg søker hjelpen din senere Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Rambrandt Hva er 30 delt på en halv + 10 ? 6405694[/snapback] Ja den var tøff du en 8. klassing klarer den Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Rambrandt Hva er 30 delt på en halv + 10 ? 6405694[/snapback] Ja den var tøff du en 8. klassing klarer den 6406879[/snapback] Men tipper en ingeniør ikke klarer den Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) .............................................................. Endret 30. juni 2006 av demille Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Tar du deg betalt, eller er du så glad i å hjelpe andre at du gjør det gratis? Hva slags M.sc. er du? Jeg hadde hatt behov for gratis hjelp til en Master i datateknikk over 5 år fremover (om jeg kommer inn). Lenke til kommentar
stiiig Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Er dette en høyt utdannet mann? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Er dette en høyt utdannet mann? 6409700[/snapback] Hehe.. Det sies jo ofte at man kan "tippe over" dersom man studerer for hardt og lenge Lenke til kommentar
hean Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Rambrandt Hva er 30 delt på en halv + 10 ? 6405694[/snapback] Ja den var tøff du en 8. klassing klarer den 6406879[/snapback] Men tipper en ingeniør ikke klarer den 6407608[/snapback] Jupp, sier vel bare de som ikke vet hva en ingeniørutdanning innebærer..... I tillegg til at man må ha bestått 2MX, 3MX og 2FY for i det hele tatt å komme inn kommer det rene mattefag som... Matematiske metoder 1 Matematiske metoder 2 Matematiske metoder 3 Diskre matematikk og lineær algebra Ingeniørfysikk og for å komplettere det hele vil masse av linjefagene også inneholde en god del komplisert mattematikk, ihvertfall på elektro. Så ved å rakke ned på mattekunnskapene til ingeniørene sier vel egentlig bare hvor lite du vet selv Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Muligens jeg tar feil, men det han mener er vel at ingeniører ikke nødvendigvis klarer å løse åpenbart enkle oppgaver nettopp pga matten som de har(hatt) ikke går ut på dette(verken 2 eller 3MX), men heller går mest i formler. Det står respekt av ingeniører synes nå jeg, og hadde jeg hatt 3MX og 2FY så hadde jeg jaggu meg gått den veien selv. Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Muligens jeg tar feil, men det han mener er vel at ingeniører ikke nødvendigvis klarer å løse åpenbart enkle oppgaver nettopp pga matten som de har(hatt) ikke går ut på dette(verken 2 eller 3MX), men heller går mest i formler. Det står respekt av ingeniører synes nå jeg, og hadde jeg hatt 3MX og 2FY så hadde jeg jaggu meg gått den veien selv. 6473515[/snapback] Måtte begynne en plass vi også så fordi vi ikke deler tall på en halv har vi jo hatt dette. Vurderer du ennå å ta ingeniørutdanning så ta ett forkurs, ikke la mangelen på matte og fysikk stoppe deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå