Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Trenger du leksehjelp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei :)

Hvis du trenger leksehjelp kan jeg hjelpe deg. jeg er høyt utdannet ingeniør og har M.Sc i ingeniørutdanning fra England og bachelor i ingeniør fra Norge. Jeg har jobbet som lærer da jeg studerte nå jobber jeg som sivilingeniør men kan hjelpe i alle fag. Syns det er morro å lære andre hvor lett realfag egentlig er. Jeg kan også hjelpe i andre sammfunsrelaterte fag også som bla. historie, religion og engelsk etc....

Send meg mail så kan vi snakke mer om det. :thumbup:

[email protected]

6397261[/snapback]

hahahaha. :!: :!: :wallbash: snakker vi om å være briefe. :sick:

Men fint at du vil hjelpe andre da..haha..ler så jeg griner..

Lenke til kommentar

Hva er det med barnslige drittunger på dette forumet? Verken du, Neppe, eller Floppsy trenger å benytte dere av dette tilbudet, men hva er poenget med å flame noen som prøver å hjelpe?

Rambrandt: jeg er ferdig på VGS nå, men kanskje jeg søker hjelpen din senere :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Rambrandt Hva er 30 delt på en halv + 10 ?

6405694[/snapback]

Ja den var tøff du :roll: en 8. klassing klarer den

6406879[/snapback]

Men tipper en ingeniør ikke klarer den

6407608[/snapback]

Jupp, sier vel bare de som ikke vet hva en ingeniørutdanning innebærer.....

I tillegg til at man må ha bestått 2MX, 3MX og 2FY for i det hele tatt å komme inn kommer det rene mattefag som...

Matematiske metoder 1

Matematiske metoder 2

Matematiske metoder 3

Diskre matematikk og lineær algebra

Ingeniørfysikk

og for å komplettere det hele vil masse av linjefagene også inneholde en god del komplisert mattematikk, ihvertfall på elektro.

Så ved å rakke ned på mattekunnskapene til ingeniørene sier vel egentlig bare hvor lite du vet selv :whistle:

Lenke til kommentar