Rembrandt Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) glem det for det er bare fjortiser her som ikke klarer å studere realfag Endret 30. juni 2006 av Rembrandt Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Du sikrer deg ganske godt med å lage dette emnet akkuratt når sommerferien har startet. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei Hvis du trenger leksehjelp kan jeg hjelpe deg. jeg er høyt utdannet ingeniør og har M.Sc i ingeniørutdanning fra England og bachelor i ingeniør fra Norge. Jeg har jobbet som lærer da jeg studerte nå jobber jeg som sivilingeniør men kan hjelpe i alle fag. Syns det er morro å lære andre hvor lett realfag egentlig er. Jeg kan også hjelpe i andre sammfunsrelaterte fag også som bla. historie, religion og engelsk etc.... Send meg mail så kan vi snakke mer om det. [email protected] 6397261[/snapback] hahahaha. :!: :!: snakker vi om å være briefe. Men fint at du vil hjelpe andre da..haha..ler så jeg griner.. Lenke til kommentar
Rembrandt Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor du syns det er morsomt at du ler deg i hjel FLOPPSY? Jeg selv tok leksehjelp da jeg gikk på vgs skole, og det ga meg stor nytte. Endret 29. juni 2006 av Rembrandt Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Rambrandt Hva er 30 delt på en halv + 10 ? Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hva er det med barnslige drittunger på dette forumet? Verken du, Neppe, eller Floppsy trenger å benytte dere av dette tilbudet, men hva er poenget med å flame noen som prøver å hjelpe? Rambrandt: jeg er ferdig på VGS nå, men kanskje jeg søker hjelpen din senere Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Rambrandt Hva er 30 delt på en halv + 10 ? 6405694[/snapback] Ja den var tøff du en 8. klassing klarer den Lenke til kommentar