radman Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei har en opel kadett gsi rundt 80 model me injection motor . Motoren vill ikkje starte har skjekka alt me spenning te motoren og bensin . teninga er ganske så rett og men han nekter å starte .Er de noen som har tips te meg så er eg veldi takknemli Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Er det lenge siden du har byttet/renset luftfilteret? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ble GSi produsert før '85? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Ble GSi produsert før '85? 6399504[/snapback] Hehe nope.. :!: Bilen er en vel en 87 mod. om jeg ikke husker helt feil. Kjøpte den i dårlig stand for resturering. Motoren er en 1.8l injection OHC Har sjekka alle kabler og gjort oss sikker på at det ikke har noe med det elektriske å gjøre. Har også sjekka bensintilførsel og luft og stempelene skal tenne i riktig rekkefølge. Kan noen ramse opp vanlige feil på disse bilene så vi har noe å gå etter? Har rotet lite med injection-motorer så vi sitter litt fast. espkul: Sier ett innlegg deg noe i det hele tatt eller? Edit: Kan mod flytte denne til bilteknisk? Endret 28. juni 2006 av Cultofluna Lenke til kommentar
radman Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Er det lenge siden du har byttet/renset luftfilteret? 6399219[/snapback] de e ikkje luft filter på den Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 de e ikkje luft filter på den 6401063[/snapback] Veldig lurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå