stoff3r Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 hey! jeg skulle gjerne fått lastet ned noen sms-lyder til min motorola v3. de som er inne på mobilen fra før er elendige og plagsomme, så jeg kunne trengt noen (gratis). har CTU-ringetone fra serien "24" på tv som ringetone nå, vært morsomt med noe som passer. men alt som er mp3 eller andre formater er av interesse!! takk på forhånd:) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Hvis det er steder du kan laste ned gratis ringetoner på er jo www.vi.no et sted. Ringetonene er ikke like bra som de som koster penger men de funker. Også er vel www.alle.no gratis? Men de sender masse reklame og drit. Endret 28. juni 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 vel. jeg tenkte mer på en stor samling lyder eller noe som noen har samlet, vil helst ikke ha en spesiell hjemmeside dedikert til mobiler fordi det er altid bare juks for å skaffe seg penger. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hvis telefonen din kan spille wav lyder har du uendelig masse forskjellig i øverste posten her : http://www.kvraudio.com/forum/viewtopic.php?t=37272 Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 De fleste som selger ringetoner har en mulighet hvor man kan lytte til lyden på websiden. Dersom man spiller den av så vil den i de fleste tilfeller legge seg som en mp3 fil i mappen "Temporary internet files", om enn med et noe kryptisk navn (typisk noen tall). Bare å sortere filene etter filtype og spille av de mp3-filene som ligger der (dvs de du har hørt på websiden)...finne den man vil ha...rename den og overføre til tlf....25 kroner for en ringetone er jo uhørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå