KiKKA Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Hei! Jeg har nettopp sett et klipp av "Click" med Adam Sandler. Hvem er denne personen han møter på ei bru? Har sett denne skuespilleren i andre filmer, blant annet i en film hvor jeg mener han har en litt "skeiv" rolle! Men klarer ikke finne ut hvilken film det er, eller hva han heter. Personen er ikke listet under "Click"-crew på imdb.com heller. Så nå håper jeg at noen her kjenner han igjen, og kan fortelle meg hva han heter/hvilke filmer han spiller i! - Kristoffer Endret 28. juni 2006 av KiKKA Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Får man med seg navnet hans? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ligner på han som spiller homsen i Spin City .. kanskje.. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 ser ut som det er Terry Crews (han spiller bl.a også faren i Everybody hates Chris) Click står ikke oppført på lista hans, men på forumet hans, på imdb, påstår folk at han er med i filmen. Jeg syns også det ser ut som han Terry Crews på imdb: http://www.imdb.com/name/nm0187719/ Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Han heter Terry Crews. Hvis du har sett Everybody Hates Chris så spiller han faren. edit: PoL-E var først ute :z Endret 28. juni 2006 av Deosl Lenke til kommentar
KiKKA Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Ahh.. takker for det! Den "skeive" rollen jeg ikke klarte å feste er i White Chicks. Kanskje ikke så skeiv som jeg skulle ha det til. Men han var jo helt vill etter en utkledd mann Takk igjen.. Kristoffer Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Aha, husker han fra Soul Plane og Friday After Next! Edit: Innlegg nr. 700! Endret 28. juni 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå