mrpowers Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg har en Compaq maskin med vanlig AGP slot. Det som er problemet er at jeg skal ha et skjerm kort med tv utgang og må dermed bytte det som står i. Men da jeg åpnet maskinen var APG kortet mye lavere enn jeg hadde forventet. Jeg gikk på Compaqs nettsider, og fant ut at dette var en såkalt APG slot med lav profil. Jeg har lett i noen web shopper, men finner ikke noe konkret som heter APG lav profil. Er det noen som har vært borti dette før? Trenger hjelp til hvor jeg kan kjøpe dette, vil nødig måtte investere i PCI grafikk kort =(( MrP Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 tips: ikke kjøp compaq... nytt kabinett hadde vært fint.. du kan jo måle hvor mange cm du har til rådighet over AGP slot'en din... så måle med en kompiss sitt AGP kort.. Jeg har aldri hørt om noe lav profil greier.. må være noe som compaq har laget det...:smile: Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jepp, kortet er nok noe compaq har fått spesial laget til sine maskiner. Og jeg har aldri sett at noen webshopper selger slike. Compaq lager noen skikkelige søppelmaskiner. :sad: Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Bare tull! Det finnes "Low Profile" AGP, PCI & ISA kort... Mange desktop/rack kabinetter som bruker dette. BTW: Compaq er no ræl! Lenke til kommentar
sete Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Compaq skulle vært forbudt :smile: Lenke til kommentar
JonV Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hei du. husker og ha lest en post ang problemstillingen din. Her http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=58227&forum=23 mulig du kan finne ut noe der. Lenke til kommentar
mrpowers Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 Takk for hjelp =P Jeg vet at Compaq burde vært forbudt, men når du får en data til 12000 må du jo ta imot. =) Tror jeg går for en Adapter fra VGA utgang til S-VHS. Dette er den rimeligste og greieste løsningen. MrP Lenke til kommentar
joh-so Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg kjøpte to nettverkskort (PCI) for en stund siden i full fat, og da de kom i posten så jeg at de ikke passa... Da gikke jeg til bake i web-shopen, og så at de var merket med low-profile... Har vært borti AGP-skjermkort med lav-profil, men husker ikke hvor... Lenke til kommentar
Mo|i|rana Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 komplett kar slike kort . har self kjøpt et . Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 og her på forumet er vi så qle at vi linker tipsene våre http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Lenke til kommentar
runegri Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Et raskt søk i prisguiden på "low profile agp" viser at mange butikker har en Matrox Millenium 550, og at itbutikken har en Creative GF2 MX i low profile format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå