NightKeeper Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Fikser dere dette + WC3-Compo så kommer jeg Hva sier dere? Vurder forslaget seriøst, for den compoen vinner jeg med glans Endret 28. juni 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Gjerne med de hanskene som noen finner har utviklet. Da kan du spille på luftgitar, ikke bare late som Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 sorry mac, men jeg er nok verdensmester i luftgitar.... Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Luftgitar compo er det ikke vits i å starte en gang, vel og merke hvis jeg kommer. um, anyway. God ide. Luftgitar er fett Lenke til kommentar
zaxu Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Hadde vært fett med luftgitar compo, ikke nødvendigvis med premie, men det hadde vært ekstremt underholdende. :A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg