Gå til innhold

CS Promod (film)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har spilt 1.6 siden det kom ut, og var innstilt på att jeg ikke skulle spille source, men kun 1.6.. heh, men har nå spilt source noen måneder, og aldirg verden om jeg går tilbake til 1.6.. blir faktisk rar i øya av grafikken.. source er 100 ganger bedre enn 1.6, gameplayet er bedre, grafikken ikke minst, og du har realistisk fysikk..

 

litt OT men pytt pytt

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
jeg har spilt 1.6 siden det kom ut, og var innstilt på att jeg ikke skulle spille source, men kun 1.6.. heh, men har nå spilt source noen måneder, og aldirg verden om jeg går tilbake til 1.6.. blir faktisk rar i øya av grafikken.. source er 100 ganger bedre enn 1.6, gameplayet er bedre, grafikken ikke minst, og du har realistisk fysikk..

 

litt OT men pytt pytt

6418730[/snapback]

 

Gameplayet bedre... :roll:

Lenke til kommentar
jeg har spilt 1.6 siden det kom ut, og var innstilt på att jeg ikke skulle spille source, men kun 1.6.. heh, men har nå spilt source noen måneder, og aldirg verden om jeg går tilbake til 1.6.. blir faktisk rar i øya av grafikken.. source er 100 ganger bedre enn 1.6, gameplayet er bedre, grafikken ikke minst, og du har realistisk fysikk..

 

litt OT men pytt pytt

6418730[/snapback]

Folk har forskjellige meninger.

Lenke til kommentar
Det ser jo helkt likt ut som 1.6, samme teksturer og lys og modeller, så da spør jeg, hva er poenget?

 

Hvis det blir en 1.6 klone er det jo poengløst.

 

De kan i det minste spice opp grafikken litt mer så kanskje jeg sjekker den ut.

6419302[/snapback]

de har jo prøvd det! Med source, det var halvt velykket.. Så nå prøver de og forbedre noen ting, istede for å endre alt! Noe jeg tror kan gå? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...