Aetius Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det står i instruksene at spillelisten "All music" generarers automagisk og inneholder alle MP3-filer i telefonen og på minnekortet, men min telefon finner bare de som ligger på telefonen. Hva er feil? Dessuten, er det noen som vet hvordan man skifter eller fjerner SIM-koden på denne telefonen? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det står i instruksene at spillelisten "All music" generarers automagisk og inneholder alle MP3-filer i telefonen og på minnekortet, men min telefon finner bare de som ligger på telefonen. Hva er feil? 6396812[/snapback] Legger du mp3-ene dine på minnekortet under MP3/ folderen? Hvis du legger dem der finner du de under "all music" i mediaplayeren i hvert fall. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Dette er ikke noe problem på min SE k750i... Gå og forhør deg der du kjøpte den. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Det står i instruksene at spillelisten "All music" generarers automagisk og inneholder alle MP3-filer i telefonen og på minnekortet, men min telefon finner bare de som ligger på telefonen. Hva er feil? 6396812[/snapback] Legger du mp3-ene dine på minnekortet under MP3/ folderen? Hvis du legger dem der finner du de under "all music" i mediaplayeren i hvert fall. 6397482[/snapback] Ja, jeg legger dem der, men telefonen finner dem ikke. Jeg kjøpte telefonen over nett fra Tele2. Endret 28. juni 2006 av Aetius Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Ja, jeg legger dem der, men telefonen finner dem ikke. Jeg kjøpte telefonen over nett fra Tele2. 6398710[/snapback] ok. hmm Ok du er sikker på at minnekortet ditt fungerer skikkelig da? Har du prøvd å ta bilder og legge dem på minnekortet, og hente dem opp etterpå ? Har du prøvd å formatere det? Hvordan legger du dem i mp3 mappen da? Kanskje det blir problemer hvis du har flere underkataloger under MP3/ katalogen.. Prøv med bare MP3/mappe/mp3sang.mp3 Endret 28. juni 2006 av Xpi Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Nå slettet jeg alle mp3-filene og la dem inn igjen på akkurat samme sted på kortet, og startet telefaen på nytt, og da fant den filene. Aner ikke hva som gjorde at det gikk denne gangen. Nuvel, takk for all hjelp! PS! Noen som vet om/hvordan jeg kan fjerne PIN-requesten fra denne? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 PS! Noen som vet om/hvordan jeg kan fjerne PIN-requesten fra denne? 6399398[/snapback] Mener du SIM-koden eller Telefonlåsen? Under Innstillinger -> Generelt -> Låser , finner du menyen der du kan endre koder. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Der var den ja. Flottings! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå